عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزایش نظارت های بهداشتی بر نانوایی در اولویت کارگروه ساماندهی امور آرد و نان قرار گیرد

فرماندار شهرستان آزادشهر؛

افزایش نظارت های بهداشتی بر نانوایی در اولویت کارگروه ساماندهی امور آرد و نان قرار گیرد

افزایش نظارت های بهداشتی بر نانوایی در اولویت کارگروه ساماندهی امور آرد و نان قرار گیرد

 فرماندار در جلسه ستاد ساماندهی امور آرد و نان شهرستان آزادشهر گفت: افزایش نظارت های بهداشتی با حساسیت کامل بر مراحل مختلف پخت نان در اولویت کارگروه ساماندهی امور آرد و نان شهرستان قرار گیرد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ ظهر امروز چهارشنبه 6 شهریورماه؛ حسینی فرماندار پخت سالم و بهداشتی و با رعایت قیمت مصوب را از بسیار مهم دانست و افزود: نان قوت غالب همه مردم شهرستان می باشد که پخت دقیق سالم نان؛ رعایت توزیع در آرد تخصیصی؛ رعایت قیمت مصوب و وزن دقیق چونه باید با حساسیت توسط نانوایان رعایت و توسط اتحادیه و اعضای کارگروه مورد بازرسی و بررسی های دقیق و مستمر قرار گیرد.
فرماندار و رییس کارگروه ساماندهی آرد و نان شهرستان خاطر نشان کرد: گاها گزارش هایی مبنی بر عدم رعایت مسایل بهداشتی به فرمانداری واصل می شود که در این مورد جای هیچ گونه گذشت و بخششی وجود ندارد و با نانوایان متخلف حتما برخورد قانونی انجام و در صورت تکرار نانوایی مورد نظر مجور قانونی آن لغو شود.
در ادامه اعضای کارگروه ساماندهی امو آرد و نان شهرستان آزادشهر نکته نظرات خود را برای افزایش نظارت ها و امورات نانوایی سطح شهرستان بیان نمودند.
 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 351
  • کد خبر : 65078