عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه

در پنجمین روز از هفته گرامیداشت دولت در شهرستان ترکمن صورت گرفت؛

مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه

مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه

در پنجمین روز از هفته گرامیداشت دولت؛ مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان ترکمن با حضور فرماندار، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، بخشداران تابعه و جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرماداری شهرستان؛ الیاس هیوه چی فرماندار در این مراسم با عرض تبریک به مناسبت هفته دولت و تقدیر از تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: کار خبرنگاری واطلاع رسانی کار حساس و مهمی است.
وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در خصوص انتقادپذیر بودن دولتمردان گفت:کارخبرنگاری مسائل و مشکلات خاص خود را دارد و در دنیای امروز رسانه جای خود را باز کرده و در همه امورات جاریست.
وی رسانه راحلقه ارتباط مردم و مسئولین خواند و گفت: القاء شفافیت و مبارزه با مفاسد از جمله وظایف خبرنگاران و اصحاب رسانه است.
هیوه چی با اشاره به مشقت های خبرنگاری افزود: مدیران حسب قانون باید به رسانه ها جوابگو باشند ولی رسانه ها نیز باید در چارچوب رسالت خود گام بردارند.
فرماندار ترکمن در ادامه با اشاره به تلاش استکبار در راستای ضربه زدن به نظام گفت: اکنون دشمن فروپاشی اقتصادی ایران را با تحریم ها و... در دستور کار قرار داده که در این حوزه هم موفق نشده است.
هیوه چی با تشریح توفیقات نظام در حوزه های مختلف گفت: دشمن با این همه اقداماتی که علیه نظام تدارک دیده ناکام بوده است.
وی در ادامه با تشریح برخی مشکلات در جامعه که  هزینه های  ناشی از مقاومت ایرانی است گفت: با این حال دولت در تلاش است تا زندگی خوبی را برای مردم فراهم نماید.
فرماندار شهرستان ترکمن در ادامه به تشریح اقدامات دولت درسطح شهرستان پرداخت و گفت: هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات دولت به مردم است.
نماینده عالی دولت در شهرستان ترکمن با تشریح کلنگ زنی و افتتاح پروژه های هفته دولت امسال گفت: در تلاش هستیم تا جاده چهار بانده بندرترکمن به کردکوی و سالن تختی نیز در دهه فجر افتتاح شود.
وی پروژه گردشگری ۲۲هکتاری آشوراده را مهمترین پروژه شهرستان برشمرد وگفت: اخذ مجوزها درحال انجام است و زیرساخت های این پروژه مهم مهیا خواهد شد.
الیاس هیوه چی با تاکید بر لزوم ایجاد زیرساخت ها در سطح شهرستان بخصوص زیرساخت گردشگری گفت: دو هتل درآینده نزدیک افتتاح خواهد شد تا زمینه جذب و ماندگاری گردشگران را فراهم کنیم.
وی با اعلام حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران گفت: روستاها را طبق شرایط توسعه ای آنها حمایت خواهیم کرد مثلا در نیازآباد دامداری، در سیجوال صنایع مبل، در پنج پیکر نساجی و پارچه فروشی و در اورکت حاجی کشت سبزیجات فعال شده است.

مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه

 

مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه

 

مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه

 

مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه

 

مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه

 

مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .