عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه هماهنگی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و هنری شهرستان آزادشهر


برگزاری جلسه هماهنگی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و هنری شهرستان آزادشهر

برگزاری جلسه هماهنگی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و هنری شهرستان آزادشهر

 صبح امروز دوشنبه 11 شهریورماه ؛ عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه کشیری معاون اداری و مالی خود با حضور در فرمانداری با سید رسول حسینی فرماندار دیدار و در ارتباط با نحوه و چگونگی برگزاری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و هنری شهرستان آزادشهر گفتگو کرد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" فرماندار شهرستان آزادشهر را دارای هنرمندان پرآوازه، فرهنگ غنی و تاریخ پر افتخار دانست و خاطر نشان کرد: افرادی زیادی در این شهرستان وجود دارد که تاریخ شفاهی شهرستان و استان را در سینه دارند که نیاز است معلومات آنها مکتوب شود و در اختیار نسل جدید قرار گیرد.
وی تشکیل انجمن مفاخر فرهنگی و هنری را محفلی برای تجمیع هنرمندان و مفاخر شهرستان دانست و اظهار داشت: شناسایی مفاخر شهرستان، تبادل اطلاعات و تجربیات، خلق ایده های نو هنری و فرهنگی، برگزاری نمایشگاه آثار فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و انجام کاهای جدید و بدیع را از اهداف تشکیل انجمن مفاخر شهرستان آزادشهر می باشد.
در ادامه کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن تشکر از مجموعه حمایت ها و مساعدت های فرماندار از برنامه های فرهنگی در شهرستان آزادشهر قول مساعد داد در نحوه و چگونگی و میزان اعتبارات مورد نیاز؛ انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و هنری شهرستان آزادشهر را کمک و مسادعت لازم را انجام دهد.
 در پایان خانم رجنی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر گزارشی از فعالیت های فرهنگی شهرستان، تعداد مفاخر و نوع فعالیت های آنها و روند تشکیل انجمن مفاخر فرهنگی و هنری ارائه نمودند.
 

برگزاری جلسه هماهنگی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و هنری شهرستان آزادشهر

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 333
  • کد خبر : 65282