عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کاهش آسیب های اجتماعی و پیگیری مشکلات جوانان از اهداف ستاد ساماندهی است

فرماندار گمیشان:

کاهش آسیب های اجتماعی و پیگیری مشکلات جوانان از اهداف ستاد ساماندهی است

کاهش آسیب های اجتماعی و پیگیری مشکلات جوانان از اهداف ستاد ساماندهی است
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گمیشان با موضوع اشتغال در فرمانداری این شهرستان تشکیل و بر لزوم رفع موانع اشتغالزایی تأکید شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ صبح امروز دوشنبه یازدهم شهریور ماه، فرماندار شهرستان گمیشان در ابتدای این جلسه با اشاره به اهمیت مسائل مربوط به جوانان بر لزوم برگزاری منظم جلسات ستادساماندهی امو جوانان تأکید کرد و گفت: اشتغال جوانان در جامعه باید در رأس امور مورد پیگیری مسؤولان قرارگیرد، چراکه بیکاری و بلا تکلیفی قشر جوان می تواند آسیب های جدی و جبران ناپذیری را بر جامعه وارد کند.
احمد دستمرد از مسؤولان خواست تا مصوبات جلسات را به صورت جدی پیگیری کرده و در راستای اجرایی کردن آن گام مؤثر بردارند.
 رئیس ستاد ساماندهی امور جوانانشهرستان مشکل اشتغال جوانان در جامعه کنونی را یکی از دغدغه های جوانان و موضوع اصلی جلسه برشمرد و از ادارات عضوستاد ساماندهی امور جوانانخواست تا از ظرفیت های خود برای ایجاد فضاهای مناسب کسب و کار استفاده کنند.
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانانشهرستان مشکل بیکاری را به عنوان یکی از مشکلات دستگاه های اجرایی و اقتصادی کشور نام برد و افزود: متأسفانه بعضی از مشکلات و موانع ساختاری در اقتصاد موجب شده وضعیت خوبی در زمینه کسب و کار واشتغالجواناننداشته باشد و همین امر موجب ایجاد مانع برای ازدواج و در نتیجه بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی می شود.
مهدوی نماینده بنیاد برکت خاطر نشان کرد: طرح سحاب با مشارکت بنیاد برکت در سطح شهرها و روستاهای شهرستان گمیشان اجرایی خواهد شد،ایجاد و توسعه اشتغال،توان افزائی اقتصادی و افزایش سطح درآمد افراد،تقویت پایه های اقتصادی،افزایش نرخ بهره وری مناطق هدف،تنوع بخشی تولیدات روستائی و جلوگیری از مهاجرت به شهرها از اهداف اصلی کمیته توسعه اشتغال شهرستان در اجرای این طرح است.
 
کاهش آسیب های اجتماعی و پیگیری مشکلات جوانان از اهداف ستاد ساماندهی است
 
کاهش آسیب های اجتماعی و پیگیری مشکلات جوانان از اهداف ستاد ساماندهی است

ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 515
  • کد خبر : 65293