عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همگرایی، دوست داشتن و کمک به یکدیگر، گره گشای مشکلات جامعه است

فرماندار در مراسم"با مهر تا مهر"روستای سیل زده سلاق یلقی شهرستان آق قلا:

همگرایی، دوست داشتن و کمک به یکدیگر، گره گشای مشکلات جامعه است

همگرایی، دوست داشتن و کمک به یکدیگر، گره گشای مشکلات جامعه است

فرماندار شهرستان آق قلا گفت:همگرایی،دوست داشتن و کمک به یکدیگر،گره گشای مشکلات جامعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امیر شیر توماج"در مراسم"با مهر تا مهر"که صبح روز یکشنبه 24 ام شهریور ماه در روستای سیل زده سلاق یلقی برگزار شد،در ابتدای سخنان از جمعیت هلال احمر و خیرین در برگزاری این مراسم،تشکر و قدردانی بعمل آورد.

فرماندار شهرستان آق قلا ضمن ارائه گزارش مختصری از اقدامات حوزه بازسازی و خدمات رسانی پساسیل از اجرای عملیات لایروبی رودخانه ها و کانال های غرب و شرق شهرستان خبرداد.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا با بیان اینکه"سیل گلستان،وحدت و انسجام همه اقوام را به نمایش گذاشت"در خاتمه سخنان تصریح کرد:سیلاب اخیر برکت معنوی برای منطق داشت و آن سیل مهربانی و حضور همه اقشار از جای جای ایران عزیزمان جهت امدادرسانی به سیل زدگان بود،دوست داشتن همدیگر و همگرایی موجب گره گشایی مشکلات و کاهش آلام مردم خواهد شد.

لازم به ذکر است مراسم"با مهر تا مهر"به همت جمعیت هلال احمر استانهای گلستان و مازندران و با حضور هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون و خیرین بصورت پایلوت در روستای سیل زده سلاق یلقی بخش مرکزی شهرستان آق قلا برگزار شد و اقلامی شامل لوازم التحریر و اسباب بازی و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در راستای افزایش شور و نشاط اجتماعی و حمایت از کودکان سیل زده بین دانش آموزان توزیع گردید.

 همگرایی، دوست داشتن و کمک به یکدیگر، گره گشای مشکلات جامعه است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 279
  • کد خبر : 65618