عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عزت و اقتدار ایران اسلامی، مرهون خون پاک شهیدان است

فرماندار در دیدار با خانواده شهید به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس:

عزت و اقتدار ایران اسلامی، مرهون خون پاک شهیدان است

عزت و اقتدار ایران اسلامی، مرهون خون پاک شهیدان است

فرماندار شهرستان آق قلا گفت:عزت و اقتدار ایران اسلامی،مرهون خون پاک شهیدان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،صبح امروز چهارشنبه چهارم مهر ماه،"امیر شیر توماج"فرماندار به همراه اعضای شورای تامین و مدیران ادارات،نهادها و دستگاههای اجرایی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس،با خانواده معظم شهید"آقانظر طعنه"دیدار کرد و به مقام شامخ این شهید،ادای احترام نمودند.

فرماندار شهرستان آق قلا در این دیدار،افتخارات جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف را مرهون خون پاک شهدا دانست و گفت:بی تردید روحیه ایثار،شهادت،ایستادگی و صبر خانواده های معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران،پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی ایران در حفظ استقلال و آزادی به شمار می رود.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا افزود:امنیت و صلابت امروز کشور و عزتمندی ایران در سطح جهان،مرهون خون پاک شهداست.باید با الگو قرار دادن رشادت ها و اخلاص ایثارگران هشت سال دفاع مقدس،دلاوری آنها را ارج نهیم.

وی خاطر نشان کرد:خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان به فرموده امام راحل(ره)"چشم و چراغ این ملت هستند"و مسئولین وظیفه دارند خانواده های معزز شهداء،ایثارگران،جانبازان و تمام کسانی را که برای این انقلاب زحمت کشیدند را مورد توجه و احترام قرار دهند و در راستای رفع مشکلات آنها از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

"توماج"تاکید ویژه ریاست محترم جمهوری مبنی بر ضرورت تکریم و سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران را مورد توجه قرار داد و افزود: مسئولین دستگاههای اجرایی دیدار با خانواده معظم شهداء و تلاش برای رفع مشکلات آنها را وظیفه خود می‌دانند.

لازم به ذکر است شهید"آقانظر طعنه"از شهدای نیروی انتظامی بوده که سال 63 در درگیری با گروهک های تروریستی منطقه کردستان به درجه رفیع شهادت نائل گشت. 

عزت و اقتدار ایران اسلامی، مرهون خون پاک شهیدان است


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 328
  • کد خبر : 66012