عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رکورد پرش سه گام کشور توسط یک جوان کردکویی به نام "حمیدرضا کیا "شکسته شد

کسب افتخاری دیگر توسط یک جوان کردکویی:

رکورد پرش سه گام کشور توسط یک جوان کردکویی به نام "حمیدرضا کیا "شکسته شد

رکورد پرش سه گام کشور توسط یک جوان کردکویی به نام "حمیدرضا کیا "شکسته شد

 به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کردکوی؛ حمیدرضا کیا جوان کردکویی، رکورد پرش سه گام کشور را ۱۲ سانتیمتر افزایش داد.

این جوان ۱۸ ساله شهر کردکوی که به هنگام بازگشت مورد استقبال گرم مسئولان شهرستان از جمله بیدلی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار کردکوی به همراه مدیران برخی از دستگاههای اجرای و ورزش دوستان قرار گرفت، گفت؛ مدت۴ سال هست که با ابتدایی ترین امکانات ورزشی مشغول فعالیت ورزشی هستم .

وی به سوابق ورزشی خود اشاره کردو گفت؛ بنده افتخار داشتم با کمک مربیان عزیزم رتبه هشتم المپیک نوجوانان جهان ،نایب قهرمانی اسیا و چهار دوره قهرمانی بزرگسلان کشور را بدست اورم.

وی در ادامه افزود؛ اخیرا نیز در لیگ برتر کشور  توانستم رکورد پرش سه گام کشور عزیزم ایران که متعلق به آقای افشین داغر حمادی بود را ۱۲ سانتیمتر افزایش داده و به ۱۶.۵۰ سانتیمتر برسانم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد ؛ مسئولان شهرستان و استان توجه بیشتری  به رشته های گوناگون دو و میدانی داشته باشند و امکانات ورزشی بیشتر و بهتری را برای ورزشکاران رشته دو و میدانی فراهم کنند تا جوانان بیشتری برای میهن عزیزمان ایران کسب افتخار کنند و پرچم سه رنگ کشورمان را به اهتزاز در بیاورند.

گفتنی است؛ حمیدرضا کیا ۱۸ ساله و دانش آموز سال آخر دبیرستان است که با تلاش فراوان فعل خواستن را برای همه جوانان و نوجوانان معنا کردند. 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 306
  • کد خبر : 66044