عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با فرماندار شهرستان آزادشهر


دیدار مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با فرماندار شهرستان آزادشهر

دیدار مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با فرماندار شهرستان آزادشهر

عصر امروز یکشنبه 7 مهرماه، علی برزمینی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری با حضور در فرمانداری شهرستان آزادشهر با سید رسول حسینی فرماندار دیدار و در ارتباط با کاهش اسیب های اجتماعی در شهرستان گفتگو کردند.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی در این جلسه با تاکید بر بررسی و تحلیل درست مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه اظهار داشت: همه تلاش ما باید در راستای حل مشکلات آموزشي و فرهنگي در حوزه های مختلف باشد كه در اين راستا مديريت و هماهنگي تمامي اعضا لازم است.
حسینی با اشاره به نقش كليدي آموزش و پرورش در امورات فرهنگي و اجتماعي گفت: یکی از راهکارهای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی، آموزش مستمر تمامی اقشار جامعه به خصوص قشر آسیب پذیر و جوانان می باشد.
وی با اشاره به اینکه اکثر مشکلات جامعه ریشه در فرهنگ دارند، بیان کرد: مشکلات موجود در حوزه فرهنگ به حوزه های دیگر نیز سرایت می کند و سپس تبدیل به بحران می شود و اگر کار فرهنگی به درستی انجام شود مشکلات در سایر حوزه ها نیز کاهش می یابد.
در ادامه برزمینی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری ضمن قدردانی از حساسیت مجموعه مدیریت شهرستان در ارتباط با مسایل حوزه آسیب های اجتماعی، در ارتباط با ضرورت اجرای طرح تقسیم کار ملی سخنانی را بیان نمودند.

دیدار مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با فرماندار شهرستان آزادشهر


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 514
  • کد خبر : 66109