عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اضافه شدن یک دستگاه آمبولانس به فوریت های پزشکی بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله


اضافه شدن یک دستگاه آمبولانس به فوریت های پزشکی بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله

اضافه شدن یک دستگاه آمبولانس به فوریت های پزشکی بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله

علی اصغر بیانی فرماندار شهرستان کلاله در گفتگویی خبری گفت: یک دستگاه امبولانس صفر کیلومتر با امکانات کامل پس از پلاک گذاری توسط دانشگاه علوم پزشکی استان به شهرستان کلاله اختصاص می یابد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری; علی اصغر بیانی فرماندار کلاله افزود: طی نشستی که با دکتر فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی استان داشتیم، مقرر شد یک دستگاه امبولانس صفر کیلومتر با امکانات کامل پس از پلاک گذاری به شهرستان کلاله اختصاص یابد.
فرماندار کلاله تصریح کرد:با توجه به وظیفه سنگین فوریت های پزشکی در زمان بحران، تصادفات و اقدامات سریع و بموقع، اضافه شدن یک دستگاه امبولانس کمک‌قابل توجهی به حادثه دیدگان و شهروندان خواهد شد.
بیانی در ادامه متذکر شد:۳ دستگاه آمبولانس شهرستان هم بدلیل برخی مشکلات جهت تعمیر به استان ارسال شده بود که با پرداخت یک‌میلیارد ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی، بزودی به بیمارستان تحویل داده خواهد شد.
وی همچنین خاطر نشان کرد:با کمک و همکاری دانشگاه و فرمانداری و پیگیری مجدانه نماینده مردم شرق استان یک دستگاه سی تی اسکن با ارز ۴۲۰۰ تومان به مبلغ سیزده میلیارد و ‌۵۰۰ میلیون ریال به کلاله اختصاص یافت که طی بازدید تیم هسته ای از مکان نصب، راه اندازی خواهد شد.
فرماندار کلاله در ادامه گفت:با توجه به کمبود و نیاز شهرستان به کادر پزشکی و پرستار؛ این مهم هم در نشست با دکتر فاضل مورد بررسی قرار گرفت که مقرر گردید پس از بازدید معاونت درمان دانشگاه از بیمارستان، این مشکل نیز حل گردد.
 

ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1166
  • کد خبر : 66404