عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » زنگ استاندارد در مدارس گنبدکاووس نواخته شد


زنگ استاندارد در مدارس گنبدکاووس نواخته شد

زنگ استاندارد در مدارس گنبدکاووس نواخته شد

مراسم بزرگداشت روز جهانی استاندارد با نواخته شدن نمادین زنگ این روز باحضور معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس و برخی مدیران این شهرستان مرزی برگزار شد.
دراین مراسم نمادین که روز دوشنبه در دبستان دخترانه بیک‌زاده شهر گنبدکاووس برگزار شد، معاون استاندارو فرماندار ویژه این شهرستان در سخنانی با تبریک روزجهانی استاندارد، برضرورت ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای استاندارد در بین گروه‌های مختلف جامعه تاکید کرد و گفت: دانش آموزان بهترین سفیران ترویج این فرهنگ هستند.
مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: دانش آموزان باید استاندارد را بشناسند و به آن توجه داشته باشند زیرا استاندارد به ما کمک می‌کند تا زندگی بهتر، سالم‌تر و ایمن‌تری داشته باشیم.
وی با تاکید برضرورت توجه به نشان استاندارد در خرید کالاها بویژه مواد غذایی توسط دانش آموزان اضافه کرد: اگرچه کارشناسان ادارات استاندارد همواره بر کیفیت کالاها نظارت دارند اما آحاد مردم هم باید تنها با خرید کالای استاندارد به ارتقای سلامت و امنیت جامعه کمک کنند.
محسن خسروی رییس اداره استاندارد گنبدکاووس که حوزه فعالیت آن هفت شهرستان واقع درشرق گلستان است، نیز در این مراسم با تبریک روز جهانی استاندارد گفت: برنامه‌های متنوعی برای این روز در استان و منطقه شرق آن پیش بینی شده که نواختن زنگ استاندارد، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری باموضوع استاندارد و توزیع برخی اقلام فرهنگی با نشان استاندارد در مدارس منتخب از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.
همچنین در این مراسم که با اجرای برخی برنامه‌های فرهنگی و هنری با موضوع استاندارد همراه بود، از نفرات برتر مسابقه نقاشی که با موضوع استاندارد در دبستان دخترانه بیک‌زاده گنبدکاووس برگزار شده بود، با اهدای هدایایی تجلیل شد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 317
  • کد خبر : 66694