عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش بیش از 1000 نفر در بخش خصوصی مراکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان آزادشهر

فرماندار شهرستان آزادشهر؛

آموزش بیش از 1000 نفر در بخش خصوصی مراکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان آزادشهر

 

فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و با توسعه مراکز خصوصی آموزش فنی و حرفه ای، در 6 ماهه نخست امسال بیش از 1000 نفر با مراجعه به این مراکز و شرکت در دوره های مختلف یک مهارت مورد نیاز در جامعه را فرا گرفته و معرفی به بانک برای اخذ تسهیلات شدند.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی ظهر امروز یک شنبه 26 مهرماه، در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری در ارتباط با مرکز آموزش فنی و حرفه ای و آموزش های مهارتی گفت: یکی از بهترین راه های رسیدن به کسب رتبه مطلوب در اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در جامعه رونق و افزایش آموزش های مهارتی بر اساس نیار بازار می باشد.
وی افزود: در شش ماهه نخست سال 98  تعداد بیش از 1000 نفر در بخش های مختلف مراکز خصوصی آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آزادشهر آموزش دیده اند که این تعداد نسبت به سال قبل رشد بسیار خوبی داشته است.
فرماندار و رییس کارگروه اشتغال شهرستان افزود: با تشکیل پرونده و معرفی به بانک و ثبت مشخصات در سامانه کارا همه این افراد آموزش دیده در مراکز آموزش فنی و حرفه ای در اولویت دریافت تسهیلات اشتغالزا قرار می گیرند.

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 267
  • کد خبر : 66864