عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » زنگ پدافند غیرعامل در شهرستان گالیکش نواخته شد

همزمان با هفته پدافند غیرعامل و با حضور فرماندار شهرستان؛

زنگ پدافند غیرعامل در شهرستان گالیکش نواخته شد

زنگ پدافند غیرعامل در شهرستان گالیکش نواخته شد
زنگ پدافند غیرعامل شهرستان گالیکش با حضور فرماندار و برخی مسئولین شهرستانی صبح امروز (۸ آبان) در آموزشگاه شهید مطهری این شهر نواخته شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش،حسین مایلی فرماندار شهرستان در این مراسم با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل در زمان صلح حضور حیاتی خود را نمایان می‌کند، اظهار کرد: پدافند غیرعامل بازتوانی زیرساخت‌ها می‌باشد و به عنوان یکی از ساده‌ترین راه‌ها جهت کاهش آسیب‌پذیری، افزایش بازدارندگی و ارتقای پایداری ملی در مقابله با تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن بشمار می‌رود.
مایلی با بیان اینکه اولین رکن در بحث پدافند غیرعامل، آموزش همگانی و اطلاع‌رسانی بموقع است، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت پدافند غیرعامل، ضرورت دارد در این حوزه فرهنگ‌سازی انجام شود تا همه مردم با مفاهیم و اهداف آن آشنا شوند.
وی مهمترین وظیفه پدافند غیرعامل در شرایط کنونی را مبارزه با تهدیدات حوزه سایبری و زیستی برشمرد و تصریح کرد: حفظ آمادگی، تمهیدات لازم و اقدامات پیشگیرانه و هوشمندانه بمنظور دستیابی به نتایج مثبت و تأثیرگذار در این حوزه بیش از هرزمان دیگری الزامی به نظر می‌رسد.
فرماندار و رئیس شورای پدافند غیرعامل شهرستان گالیکش با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در زندگی اجتماعی مردم خاطرنشان کرد: به طور حتم خدمت‌رسانی مطلوب و جلب رضایت مردم و پرهیز از هرگونه اهمال‌کاری و کم‌کاری در برابر شهروندان نمونه بارزی از اجرای دقیق پدافند غیرعامل در جامعه بشمار می‌آید.

زنگ پدافند غیرعامل در شهرستان گالیکش نواخته شد
 
زنگ پدافند غیرعامل در شهرستان گالیکش نواخته شد
 
زنگ پدافند غیرعامل در شهرستان گالیکش نواخته شد

ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 415
  • کد خبر : 67114