عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همه باید در راه حفظ ارزش های شهداء بکوشیم

فرماندار شهرستان کلاله:

همه باید در راه حفظ ارزش های شهداء بکوشیم

همه باید در راه حفظ ارزش های شهداء بکوشیم

بیانی فرماندار شهرستان کلاله در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان گفت:همه باید در راه حفظ ارزش های شهداء بکوشیم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;علی اصغر بیانی فرماندار شهرستان کلاله در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان که با حضور سردار ملک مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و سایر اعضاء که در سالن جلسات فرمانداری کلاله برگزار گردید;تصریح کرد:امروزه بر تمامی احاد ملت ایران وظیفه است با حضور در تمامی صحنه های مختلف نظام، ادامه دهنده راه شهدا باشند.
بیانی اظهار داشت:همه باید در راه حفظ ارزش های شهدا بکوشیم;تا یاد، نام و رشادت های شهداء برای همیشه در فضای جامعه ماندگار بماند.
سردار ملک مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان نیز گفت:یادمان شهدا در آینده نزدیک به فرموده امام خمینی (ره) ;محل تجمع عاشقان شهداء و اسلام خواهد شد.
وی افزود:باید از تمام ظرفیت ها برای ساخت و فضاسازی گلزار شهدای گمنام استفاده کنیم.
سردار ملک با اشاره به مظلومیت شهدای گمنام;تاکید کرد:با همت مسئولین شهرستان، یادمان شهداء طراحی و اقدامات لازم جهت ساماندهی آن انجام می شود.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان با اشاره به رشادت ها و از خود گذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی، گفت:ما وظیفه داریم این فرهنگ را به نسل های آینده انتقال دهیم و در این راه از تمام ظرفیت های موجود ایتفاده نماییم.

همه باید در راه حفظ ارزش های شهداء بکوشیم

همه باید در راه حفظ ارزش های شهداء بکوشیم

 

ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 358
  • کد خبر : 67831