عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار و دلجویی جمعی از مسئولین شهرستان آزادشهر از خانواده دو شهید


دیدار و دلجویی جمعی از مسئولین شهرستان آزادشهر از خانواده دو شهید

دیدار و دلجویی جمعی از مسئولین شهرستان آزادشهر از خانواده دو شهید

صبح امروز چهارشنبه 6 آذرماه و به مناسبت هفته بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمین شهابی امام جمعه شهرستان آزادشهر به همراه حسینی فرماندار، جمعی از اعضای شورای تامین و رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل شهیدان کوهکن با خانواده بزرگوار این شهید دیدار و دلجویی کردند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ حسینی فرماندار در این دیدار ضمن آرزوی طول عمر با عزت برای پدر و مادر این شهیدان بزرگوار آنها را اسوه های صیر و مقاومت و پایداری دانست و افزود: خانواده های معظم شهدا مخصوصا آنهایی که چند فرزند تقدیم نظام و انقلاب کرده اند حقیقتا به عنوان یک الگو برای همه ایرانیان هستند و باید قدر این موهبت های الهی را دانست و از راه و روش آنها برای تربیت فرزندان صالح استفاده نمود.
در ادامه حجت السلام و المسلمین شهابی امام جمعه با ذکر احادیثی از رشادت ها شهیدان کوهکن تشکر و برای والدین بزرگوار این شهیدان آرزوی صحت و سلامتی نمود.
لازم به ذکر است شهید اصغر کوهکن و شهید مصطفی کوهکن از شهدای بزرگواری هستند که در استان سیستان و بلوچستان و شهرستان چابهار در یک عملیات انتحاری در مسجد به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 357
  • کد خبر : 67991