عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جهت جلوگیری از هرگونه اجحاف به مردم و گرانفروشی، بازرسی ها افزایش می یابد

نماینده عالی دولت در شهرستان کلاله:

جهت جلوگیری از هرگونه اجحاف به مردم و گرانفروشی، بازرسی ها افزایش می یابد

جهت جلوگیری از هرگونه اجحاف به مردم و گرانفروشی، بازرسی ها افزایش می یابد

فرماندار کلاله در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: جهت جلوگیری از هرگونه اجحاف به مردم و گرانفروشی، بازرسی ها در سطح شهرستان افزایش می یابد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری; علی اصغر بیانی با بیان اینکه دشمنان مردم ایران را نشناخته اند، افزود: مردم ایران در مقابله با توطئه های دشمنان با اعتقادات مذهبی و با اطاعت از رهبری بحرکت در آمده و آنان را نابود می کنند.
فرماندار کلاله تصریح کرد: دشمنان باید بدانند مردم عاشورایی ایران براساس قرآن و اعتقادات دینی خود، نظام جمهوری اسلامی ایران را به این راحتی از دست نخواهند داد.
بیانی در ادامه با اشاره به تغییر پیش آمده در قیمت بنزین، از دستگاههای اجرایی و نظارتی و کمیته آرد و نان خواستار شد: برای جلوگیری از هرگونه اجحاف به مردم و گرانفروشی، پیگیری ها و بازرسی های خود را افزایش دهند.
حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه کلاله در جلسه شورای اداری شهرستان، دستگاههای اجرایی را امین و امانت دار بیت المال مسلمین دانست و گفت: براساس حدیثی، کسی که امانت دار نیست، دین هم ندارد.
کشیری با بیان اینکه آمریکا توطئه های خود را روی ایران متمرکز کرده است، اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر مشخص شد که دشمنان برای ایجاد آشوب و تخریب بیت المال از نیروهای وطن فروش داخلی بهره می گیرند.
آخوند آدینه امام جمعه بخش پیشکمر کلاله نیز به آشوب ها و تخریب های بیت المال در اغتشاشات اخیر بوسیله ایادی داخلی دشمن اشاره کرد و گفت:آشوب گران که از اربابان خارجی خود دستور می گیرند، با این حرکات نمی توانند مردم ایران را فریب دهند.
آخوند محمد امین آدینه افزود: ایران اسلامی از رهبری خردمند، قدرت نظامی، انتظامی و مردمی متحد و یکپارچه برخوردار است و دشمنان نمی توانند در برابر این عزت و اقتتدار، ذره ای به اهداف پلید خود برسند.

جهت جلوگیری از هرگونه اجحاف به مردم و گرانفروشی، بازرسی ها افزایش می یابد

جهت جلوگیری از هرگونه اجحاف به مردم و گرانفروشی، بازرسی ها افزایش می یابد

 

ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 347
  • کد خبر : 68021