عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » زنگ انقلاب در مدارس شهرستان گالیکش نواخته شد

همزمان با لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی؛

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان گالیکش نواخته شد

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان گالیکش نواخته شد

مراسم نمادین زنگ انقلاب با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان صبح امروز ۱۲بهمن‌ماه در آموزشگاه شهید آزادیخواه گالیکش برگزار‌ شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش اصغر میرزایی فرماندار شهرستان در این مراسم راه انقلاب اسلامی را راه شهدا عنوان کرد و افزود: این انقلاب به برکت خون شهدا تا ظهور امام زمان (عج) ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به تلاش کشورهای استکبارستیز در مقابله با نظام‌مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: حفاظت از انقلاب تنها در عرصه‌های نظامی میسر نبوده بلکه قدم‌های دانش‌آموزان در سنگر علم و دانش نیز در تحقق این امر مثمرثمر خواهد بود.

میرزایی گفت: ظرفیت‌های بی‌شماری در کشور ما وجود دارد که اگر از آن بهره‌برداری شود، تمام کشورهای پیشرفته دنیا را از لحاظ اقتصادی پشت سر خواهیم گذاشت.

وی با اشاره به رشادت‌های سردار رشید اسلام، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی مطیع ولایت و رهبری بود که نه تنها در عرصه‌های نظامی در مقابل دشمنان مقتدر و خستگی‌ناپذیر بود بلکه در عرصه‌های سازندگی نیز در کنار مردم حضور داشت.

فرماندار گالیکش در پایان با اشاره به اهمیت یوم‌الله ۲۲بهمن و انتخابات دوم اسفندماه سال جاری، بیان کرد: ان‌شاالله دانش‌آموزان با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی ۲۲بهمن و همچنین پای صندوق‌های رأی در انتخابات دوم اسفند، مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی خواهند زد.

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان گالیکش نواخته شد

 

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان گالیکش نواخته شد

  

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان گالیکش نواخته شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 437
  • کد خبر : 70088