عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش بصیرتی صنعتگران شهرستان ترکمن برگزار شد

به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرک صنعتی پنج پیکر صورت گرفت؛

همایش بصیرتی صنعتگران شهرستان ترکمن برگزار شد

همایش بصیرتی صنعتگران شهرستان ترکمن برگزار شد

 در چهارمین روز از دهه مبارک فجر؛ همایش بصیرتی صنعتگران و تولیدکنندگان شهرستان ترکمن با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان در محل شهرک صنعتی پنج پیکر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: نتیجه مکتب سیاسی حضرت امام در سال 57 را در سه آیتم می توان خلاصه کرد: اول این که طلسم دیرپای استبداد تا بن دندان مسلح خلع سلاح و نابود شد، دوم دست استکبار جهانی وغارتگران جهانی که چشم به منافع ما دوخته بودند از مملکت ما کوتاه شد و سوم پیروزی انقلاب اسلامی و استقرا نظام جمهوری اسلامی ایران نتیجه داد که این ها ماحصل مکتب سیاسی حضرت امام و اهداف این انقلاب بود که الحمدلله در طول این چهار دهه به همت مردمی که دل در گرو این انقلاب داشتند، شاهد استقرار و استمرار این نظام بودیم.
وی افزود: وظیفه همه دولتمردان است که در خدمت مردم باشند چرا که ماهیت نظام ما خدمت به مردم است و به همین دلیل در طول هر سال دوبار، آنچه که به عنوان پروژه های عمرانی اقتصادی و اجتماعی شهرستان است، یکبار در هفته دولت و بار دوم در ایام ا.. دهه فجر برای مردم بازگو می شود تا مردم واقف و آگاه باشند که دولت چه اقدامات و خدماتی را برای ملت انجام داده است.
هیوه چی با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر این که" اگر خدمتی به مردم کردید برای مردم بازگو کنید" تصریح کرد: بازگو کردن خدمات وظیفه همه دولتمردان است و البته این فرصت خوبی است که ضمن گزارش اقدامات، در این دیدارهای چهره به چهره مطالبا ت و مشکلات مردم را دریافت و برای آینده برنامه ریزی کنیم.
فرماندار افزود: در ایام ا.. دهه فجر بیش از 58 پروژه عمرانی اقتصادی اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد و 600 میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود اعم از مدارس و طرح های هادی روستایی، در حوزه بسترسازی و زیرساخت شهرستان از جمله افتتاح هتلی که بیش از 6 میلیارد تومان هزینه شده است.
رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان گفت: شهرستان ما مقصد گردشگری و کناره است و در 20 روز آغاز سال بیش از دو میلیون مسافر و گردشگر با انتخاب هدف وارد شهرستان می شود و این سیل مسافران نعمت بزرگی برای شهرستان است که اگر از این فرصت به درستی استفاده کنیم باعث رونق تولید، اشتغال و اقتصاد شهرستان می شود و برای این کار در درجه اول زیرساخت ها بایستی تعریف و عملیاتی شود.
وی تصریح کرد: امروز دشمن به جایی رسیده است که با اقتصاد ما مقابله می کند و هدف فروپاشی اقتصادی را در پیش گرفته ولی به همت مدیریت عالی نظام مقام معظم رهبری با محوریت اقتصاد مقاومتی به نتیجه نرسید.
هیوه چی با اشاره به این که از اردیبهشت 98 به بعد شاهد ثبات نسبی را در مملکت درحوزه اقتصادی بودیم، افزود: گرانی ها و مشکلات اقتصادی که ایجاد شد هزینه ای بود که برای مقابله با استکبار پرداختیم. صنعتگران و تولیدکنندگلان ما همچنان ایستاده اند و تولید می کنند و برای عظمت این مملکت تلاش می کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.
فرماندار با اشاره به این که فضاهای زیادی در شهرک صنعتی پنج پیکر وجود دارد، گفت: ما بایستی از تمام ظرفیت این شهرک استفاده کنیم تا بتوانیم در راستای اهداف عالی نظام و تولید، گام موثری برداریم، بنابراین لازم است با این رویکرد به مسائل بپردازیم تا اهدافی را که مقام معظم رهبری در ارتباط با رونق تولید ترسیم کردند محقق شود و آنچه به عنوان سربلندی نظام مدنظر است همه با هم رقم بزنیم.
وی ادامه داد: ما در طول 41 سال به دنیا و استکبار نشان دادیم که این مردم؛ انقلاب و نظام و رهبر خود را دوست دارند و پای کار هستند و در طی این چهار دهه با دقت در تقویم مملکت می بینیم روزی نبود که استکبار علیه ما برنامه نداشته باشد و هرکشوی غیر از جمهوری اسلامی ایران بود در همان سال های اولیه از پا می افتاد و نابود می شد اما انقلاب اسلامی ایران ماندگار شد چون اهدافی الهی و خدایی داشت و یک مدیریت عالی در راس این نظام، حکیمانه و مدبرانه آن را هدایت می کرد و مردم هم پشتیبانی می کردند که این رمز پیروزی و استمرار این نظام و انقلاب است.
وی افزود: استکبار به سرکردگی امریکا تمام برنامه های خود را برای فروپاشی نظام ما به کار برده و اکنون تمام شده است. امروز برای ادامه هجمه های خود دیگر گزینه ای ندارد. این انقلاب ماندگاری خود را به همت شما رقم می زند و امروز زمانی است که لازم است صنعتگران و تولیدکنندگان دست به دست هم بدهند و بیش از گذشته تلاش کنند و وظیفه ما نیز حمایت و پشتیبانی است تا این مقاومت اقتصادی را بیشتر کنیم.
فرماندار در پایان اظهار کرد: هدف امروز امریکا نفت ما بود که جلوی فروش نفت ما را گرفت اما به نتیجه نرسید صنعتگران ما اثبات کردند که می توانند جلوی این هجمه ها ایستادگی کنند چرا که این ها در خاکریز اول مبارزه می کنند و الحمدلله دورنمایی که اقتصادانان مطرح می کنند این است که ما به یک ثبات نسبی اقتصادی رسیدیم و از گذرگاه های خطرناک عبور کردیم و ان شاا.. به ثبات کاملی برای ادامه فعالیت های تولیدی خواهیم رسید.
 

همایش بصیرتی صنعتگران شهرستان ترکمن برگزار شد

 

همایش بصیرتی صنعتگران شهرستان ترکمن برگزار شد

 

همایش بصیرتی صنعتگران شهرستان ترکمن برگزار شد

 

همایش بصیرتی صنعتگران شهرستان ترکمن برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .