عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عملیات اجرایی و بهره برداری از 106 پروژه عمرانی و اقتصادی در کلاله آغاز شد

نماینده عالی دولت در شهرستان کلاله:

عملیات اجرایی و بهره برداری از 106 پروژه عمرانی و اقتصادی در کلاله آغاز شد

عملیات اجرایی و بهره برداری از 106 پروژه عمرانی و اقتصادی در کلاله آغاز شد

فرماندار شهرستان کلاله در آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های دهه فجر شهرستان‌ گفت: همزمان با برگزاری جشن های دهه فجر و آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد و 248 میلیون ریال، عملیات اجرایی و بهره برداری از 106 پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان آغاز شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله، علی اصغر بیانی در این مراسم که با حضور چراغعلی معاون سیاسی، امنیتی استاندار، ائمه جمعه و جمعی از مسئولان در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی کلاله برگزار گردید، گفت: با تلاش دستگاههای اجرایی کشورمان، به مناسبت دهه مبارک فجر شاهد افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی پروژه های متعدد اقتصادی، عمرانی، خدماتی و زیربنایی در جای جای کشورمان هستیم.
فرماندار کلاله به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های ویژه دهه فجر این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت:از 84 طرح عمرانی، 53 طرح با اعتبار هزینه شده هجده میلیارد و هشتصد و هشتاد میلیون تومان افتتاح و31 طرح نیز با اعتبار دوازده میلیارد و یکصد میلیون تومان کلنگ زنی خواهد شد.
وی در ادامه به طرح های اقتصادی اشاره کرد و گفت: 22 طرح با اعتبار پنج میلیارد و دویست و شصت و هفت میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.
فرماندار کلاله همچنین افزود:از قبل 22 طرح اقتصادی افتتاح شده و بستر اشتغال برای61 نفر فراهم شده است.
علی اصغر بیانی مهمترین طرح های افتتاحی را گلخانه هشت هزار متری توسط یک بانوی کارآفرین ،دامداری 50 رأسی گاو شیری، آبیاری تحت فشار مزارع آبی،  بندخاکی و 165 مسکن روستایی ، طرح های هادی روستایی و... برشمرد و گفت: عملیات آبرسانی به روستاهای دوردست دهستان تمران و حاجی بیک با اعتبار نه میلیارد و دویست و نوزده میلیون تومان شروع شد، تا اهالی هشت روستای محروم منطقه از آب شرب بهداشتی و سالم بصورت لوله کشی بهره مند شوند.
حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه کلاله در مراسم افتتاح 106 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان کلاله گفت: همه مسئولین باید در کنار خدمت به مردم، خدمات خود که همان خدمات نظام است را به مردم گزارش دهند تا باعث دلگرمی آنان گردد.
وی با اشاره به تحرم های ظالمانه دشمن بر مردم کشورمان، گفت: هیچ کشوری مثل ایران نتوانسته است در مقابل تحریم های دشمنان ایستادگی کند.
کشیری اظهار داشت: در تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی، با خدابودن و محبوبیت وی در نزد مردم جهان مشخص شد.
آخوند محمد امین آدینه نیز در این مراسم گفت: بعد از پیروی انقلاب اسلامی، خدمات زیادی به مردم ارائه شده است که باید مردم شاکر این این نعمات باشند.
امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر افزود: یهود و بخصوص اسرائیل از هر فرصتی برای ضربه زدن و توطئه بر علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند و خوشبختانه تمام این توطئه ها خنثی شده است.
آخوند آدینه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب حرف و اقدامشان یکی است؛ گفت: حاج قاسم سلیمانی سرباز همین رهبری بود که خلوص نیت وی باعث اتحاد هر چه بیشتر آزادی خواهان جهان شد.

عملیات اجرایی و بهره برداری از 106 پروژه عمرانی و اقتصادی در کلاله آغاز شد

عملیات اجرایی و بهره برداری از 106 پروژه عمرانی و اقتصادی در کلاله آغاز شد

عملیات اجرایی و بهره برداری از 106 پروژه عمرانی و اقتصادی در کلاله آغاز شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 293
  • کد خبر : 70424