عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار بندرگز از منع ورود و خروج در شهرستان خبر داد


فرماندار بندرگز از منع ورود و خروج در شهرستان خبر داد

فرماندار بندرگز از منع ورود و خروج در شهرستان خبر داد

 فرماندار بندرگز گفت : با هدف پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ، از امروز هشتم فروردین منع ورود و خروج در این شهرستان با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ؛ "حسین احمدی" ظهر امروز در بازدید از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی شهرستان ( کنترل ورود و خروج وسائل نقلیه ) افزود : نیروهای انتظامی بندرگز در سه نقطه این شهرستان (پلیس راه نوکنده ، ورودی به شهر بندرگز و  سه راه جاده قدیم بندرگز به نوکنده) با جدیت در اجرای طرح منع ورود و خروج اعمال قانون می‌کنند.

وی بیان کرد : تمام خودروها در ورودی به شهرستان بندرگز توسط عوامل انتظامی کنترل می‌شوند و اجازه ورود تنها برای خودروهایی است که سکونت دائمی در این شهرستان دارند. 

این مقام مسوول ادامه داد : در این طرح تمام مسافران به شهرهای خود بازگشت داده می‌شوند.

فرماندار بندرگز اظهار کرد : در تردد مسیر ورودی های بندرگز ، کدملی ، پلاک خودرو و بیمه افراد ملاک شناسایی است و دیگران حق ورود به شهرستان ندارند.

احمدی گفت : انتظار داریم که با اجرای این طرح ، زنجیره انتقال ویروس قطع شود و سلامتی و امید بیشتری به همه خانواده ها برگردد.

نماینده عالی دولت در بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : شهروندان در  ۱۳ فروردین نمی‌توانند از خانه خارج شوند زیرا ورودی و خروجی‌ها بسته است و نیروهای پلیس فعال هستند.

وی تصریح کرد : همه مسیرهای جنگلی منطقه تا اطلاع ثانوی مسدود است.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 374
  • کد خبر : 71552