عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 27 قلم کالاهای اساسی به 27 خانواده نیازمند در شهرستان آزادشهر اعطا شد

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری آزادشهر:

27 قلم کالاهای اساسی به 27 خانواده نیازمند در شهرستان آزادشهر اعطا شد

27 قلم کالاهای اساسی به 27 خانواده نیازمند در شهرستان آزادشهر اعطا شد

 معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری آزادشهر گفت: با همکاری و برنامه ریزی مشترک فرمانداری آزادشهر و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ، 27 کالای اساسی برای زندگی 27 خانواده نیازمند و مستمند در شهرستان آزادشهر تهیه و به آنان اعطا شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر: احمدرضا آدینه معاون سیاسی و امنیتی صبح امروز دوشنبه 8 اردیبهشت ماه در مراسم اعطای 27 قلم کالای اساسی به نیازمندان در آزادشهر گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای محرومیت زدایی و کمک و مساعدت به خانواده کم برخوردار اقدامات و تلاش های بسیار مفید و موثری را در سطح کشور انجام می دهد که این عملکرد باعث اعتماد بیش از پیش مردم به این نهاد انقلابی و ولایی می باشد.
وی افزود: در شهرستان آزادشهر هم با توجه به وجود محرومdت در لایه های زیرین این شهرستان و شناسایی توسط فرمانداری، با برنامه ریزی و تعامل سازنده با ستاد اجرایی، تعداد 27 قلم کالای اساسی مورد نیاز زندگی خریداری و به 27 خانواده محروم و نیازمند در شهرستان آزادشهر اعطا شد.
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که با توجه به محرومیت در روستاهای شهرستان آزادشهر، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان گلستان توجه ویژه ای به این شهرستان در راستای محرومیت زدایی داشته باشند.

27 قلم کالاهای اساسی به 27 خانواده نیازمند در شهرستان آزادشهر اعطا شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 378
  • کد خبر : 72255