عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عضو جدید شورای اسلامی شهر گالیکش معارفه شد

در جلسه‌ای با حضور فرماندار؛

عضو جدید شورای اسلامی شهر گالیکش معارفه شد

عضو جدید شورای اسلامی شهر گالیکش معارفه شد

در جلسه‌ای با حضور فرماندار، معاونان فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر گالیکش، عضو علی‌البدل جایگزین عضو مستعفی شورای اسلامی این شهر شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، علی‌اصغر میرزایی فرماندار شهرستان در این جلسه که بعدازظهر چهارشنبه (24 اردیبهش‌ماه) در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت لیالی قدر و قدردانی از زحمات شوراهای اسلامی اظهار کرد: ظرفیت و جایگاه شورای اسلامی در جوامع اسلامی مطرح و بسیار ارزشمند است.

فرماندار گالیکش افزود: یکی از مهمترین نکات و اهداف شوراها، همدلی و انسجام داخلی و بهره‌گیری از همه نقطه نظرات و قانون‌مداری است.

وی با تأکید بر اینکه مسائل و مشکلات شهر گالیکش تنها در حوزه عمرانی نیست، خاطرنشان کرد: بر اساس قانون شوراهای اسلامی مهمترین دغدغه اعضای شورای اسلامی باید بررسی و احصاء تمامی موارد موجود در سطح شهر باشد و همه مسائل را ببینند چرا که هدف همه ما خدمت به شهروندان و تلاش برای این است گره‌ای از مشکلات مردم باز شود.

میرزایی با اشاره به عملکرد مطلوب شوراها در کنار شهرداری‌ها در کنترل بحران کرونا تصریح کرد: همیاری و همکاری خوب شوراها و شهرداری‌ها در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، کنترل ترددها، محلول‌پاشی و ضدعفونی معابر، تهیه لوازم پزشکی و نیامندی‌های حوزه سلامت و اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه از نقاط اتکاء و افتخارآمیز مجموعه اقدامات صورت گرفته در شهرستان گالیکش بود.

گفتنی است در پی انتصاب برات آشور فارسیانی از اعضای شورای اسلامی گالیکش به سمت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گالیکش و پذیرش استعفای وی از شورای اسلامی این شهر، عابدین خسروی عضو علی‌البدل شورا جایگزین وی شد.


عضو جدید شورای اسلامی شهر گالیکش معارفه شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 675
  • کد خبر : 72713