عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه آرد‌ونان شهرستان گالیکش برگزار شد

به ریاست فرماندار؛

جلسه کارگروه آرد‌ونان شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه کارگروه آرد‌ونان شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه کارگروه آرد‌ونان شهرستان گالیکش به ریاست فرماندار و با حضور معاون عمرانی فرماندار، بخشداران مرکزی و لوه و دیگر اعضای این کارگروه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، علی‌اصغر میرزایی فرماندار شهرستان در این جلسه که صبح شنبه (۱۰خردادماه) در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن تأکید بر اهمیت موضوع آردونان در نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: با توجه به اینکه در کشور ما نان قوت غالب مردم است، لذا باید برای ارتقای کیفیت نان و وضعیت بهداشتی خبازی‌ها و متصدیان آنها برنامه‌ریزی صورت گیرد.

میرزایی ضمن بررسی مصوبات جلسه گذشته، بر اجرایی شدن مصوبات این کارگروه تأکید کرد و افزود: با توجه به اینکه هنوز معضلاتی در تهیه و عرضه نان در برخی از روستاها وجود دارد، باید طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی را برابر قوانین و مقررات تنظیم کرد و تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات مردم و ارتقاء کیفیت نان در سطح شهرستان به کار گرفت.

فرماندار و رئیس کارگروه آردونان شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: هرچند در بحث عرضه و تقاضا، سهمیه‌ها مشخص شده است، با این وجود ممکن است مشکلاتی بوجود آید. لذا هریک از دستگاه‌های متولی و عضو کارگروه آردونان موظفند با تشدید بازرسی‌های گروهی و همچنین رصد فردی، در جهت کنترل و نظارت دقیق‌تر تلاش نمایند.

وی تأکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان گالیکش و همچنین فرارسیدن فصل کار کشاورزان و تردد گردشگران و مسافران در سطح شهرستان، باید اقدامات لازم در جهت حفظ و همچنین افزایش سهمیه آرد شهرستان صورت گیرد.

جلسه کارگروه آرد‌ونان شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه کارگروه آرد‌ونان شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه کارگروه آرد‌ونان شهرستان گالیکش برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : تمکی
  • بازدید : 339
  • کد خبر : 73129