عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » محور آق قلا- بندرترکمن یکی از محورهای مواصلاتی حساس و مهم است

فرماندار شهرستان بندرترکمن؛

محور آق قلا- بندرترکمن یکی از محورهای مواصلاتی حساس و مهم است

محور آق قلا- بندرترکمن یکی از محورهای مواصلاتی حساس و مهم است

 فرماندار شهرستان بندرترکمن در جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت: محور آق قلا- بندرترکمن یکی از محورهای مواصلاتی حساس و مهم است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار صبح امروز شنبه ۱۷ خرداد در جلسه شورای ترافیک شهرستان اظهار کرد: در مسیر آق قلا به بندرترکمن به لحاظ حساسیت ها و ترددهای زیاد حتما بایستی تمهیداتی اندیشیده شود.
وی افزود: محور آق قلا به بندر ترکمن مهمترین مسیر و به طول ۳۵ کیلومتر می باشد علیرغم اقداماتی که توسط ادارات مرتبط قبل از شیوع کرونا در خصوص کاهش تصادفات صورت گرفته، پیگیری های لازم برای چهار بانده شدن این محور نیز در حال انجام است اما تا اجرایی شدن این پروژه بایستی همشهریان با احتیاط لازم رانندگی کنند
هیوه چی در خصوص جاده کردکوی - بندر ترکمن اظهار کرد: این جاده نیز از مباحث حساس و مهم راهداری در شهرستان است و با توجه به اینکه لاین غربی این مسیر در حال اتمام است برخی از رانندگان از لاین جدید استفاده می‌کنند لذا ادارات مرتبط باید تدابیر لازم برای جلوگیری از وقوع تصادفات را بیاندیشند تا احتیاطات لازم انجام شود و برای رانندگان مشکلی پیش نیاید.
  فرماندار در خصوص مسئله افزایش ظرفیت سی ان جی در داخل شهر گفت: این امر به کاهش صف های طولانی خودروها کمک خواهد کرد.
وی همچنین در خصوص مرزبندی ورودی‌های شهر  گفت: مرزبندی توسط پلیس راه و راهور مشخص می شود و در این راستا بر همکاری با ارگانهای تابعه پلیس راهور تاکید کرد.
گفتنی است هرس درختان شهری و تعویض پلاک های راهنمایی و رانندگی شهری از دیگر مباحث مطرح در این جلسه بود که با توجه به ورود مسافران و گردشگران مقرر گردید شهرداری اقدامات لازم را در خصوص کاهش ترافیک انجام دهد.

 

محور آق قلا- بندرترکمن یکی از محورهای مواصلاتی حساس و مهم است 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .