عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکنون ۴۰ هزار تن گندم تحویل مراکز خرید در شهرستان بندر ترکمن شده است

فرماندار شهرستان بندرترکمن؛

تاکنون ۴۰ هزار تن گندم تحویل مراکز خرید در شهرستان بندر ترکمن شده است

تاکنون ۴۰ هزار تن گندم تحویل مراکز خرید در شهرستان بندر ترکمن شده است

 فرماندار شهرستان بندرترکمن امروز در جلسه شورای کشاورزی شهرستان گفت: تعهد ما در شهرستان در سال جاری، تحویل ۶۰ هزار تن گندم به مراکز خرید است و تاکنون ۴۰ هزار تن تحویل شده است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار در این جلسه که امروز چهارشنبه 21 خرداد برگزار شد، اظهار کرد: ۷۰ درصد مزارع گندم در شهرستان درو شده و ۳۰ درصد آن باقی مانده است و امیدواریم با این روند تعهد شهرستان در تحویل گندم محقق شود.
 وی افزود: علی­رغم اینکه خرید محصولات شهرستان همجوار گمیشان را هم انجام می دهیم، شش مرکز خرید گندم قریب به ۸۲ هزار تن گندم را خریداری کرده‌اند.
هیوه چی با اشاره به اقدامات شورای کشاورزی شهرستان در فصل جاری، تصریح کرد: به جهت تسهیل امورات در نتیجه اقداماتی که شورای جهاد کشاورزی شهرستان و کمیته ویژه کشاورزی انجام دادند شاهد رضایتمندی کشاورزان هستیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: این اقدامات در خصوص تنظیم کمباینها، درزگیری کامیون‌ها، حق بار و نصب جک تخلیه در مراکز خرید و غیره بوده است که باعث شده کشاورزان با خیال راحت و بدون دغدغه محصولات خود را برداشت و تحویل مراکز خرید دهند.
 فرماندار ادامه داد: به لحاظ برنامه ریزی های قبلی در مراکز خرید هیچگونه توقف یا صفی در کامیون ها مشاهده نکردیم و رانندگان کامیون ها نیز در این خصوص رضایت کامل دارند و می‌توانند در طول روز سه یا چهار بار حق بار داشته باشند.
وی افزود: در پشتیبانی از ادوات کشاورزی، شرکت نفت با سوخت رسانی به موقع به ادوات، در حوزه حمل و نقل اعمال نظارت ها و مدیریت های لازم، گشت های ملموس در مزارع گندم توسط نیروی انتظامی، استاندارد سازی باسکول ها، نصب دوربین‌های کنترلی در مراکز خرید و .. از جمله اقدامات مجموعه تیم شهرستانی در راستای تسهیل برداشت و تحویل محصولات کشاورزی به مراکز خرید بوده که در فصل برداشت شاهد رضایتمندی کشاورزان در سال جاری هستیم.
هیوه چی در پایان ابراز امیدواری کرد کشاورزان به نحو شایسته ای در راستای تحقق شعار سال "جهش تولید" آمادگی لازم برای تولیدات را داشته باشند. 

تاکنون ۴۰ هزار تن گندم تحویل مراکز خرید در شهرستان بندر ترکمن شده است

 

تاکنون ۴۰ هزار تن گندم تحویل مراکز خرید در شهرستان بندر ترکمن شده است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .