عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مجوز فعالیت نانوایی متخلف گنبدکاووس باطل می شود

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

مجوز فعالیت نانوایی متخلف گنبدکاووس باطل می شود

مجوز فعالیت نانوایی متخلف گنبدکاووس باطل می شود

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: رعایت ضوابط و اجرای قانون در کارگروه آرد و نان شهرستان اولویت ما بوده و با توجه به تخلف یکی از نانوایی ها مجوز فعالیت وی باطل می شود.
مهندس  عبدالقدیر کریمی روز چهارشنبه در جلسه فوق العاده کارگروه آرد و نان شهرستان اظهار کرد: پخت نان با کیفیت برای مردم و رعایت ضوابط کارگروه و اجرای قانون در این کارگروه خط قرمز و اولویت ما بوده و با متخلفین به شدت برخورد قانونی می شود.

وی با اشاره به تخلف یکی از نانوایی های شهرستان در ماه های گذشته تصریح کرد: با توجه به اینکه مالک این نانوایی نائب رئیس یکی از شرکت های تعاونی خبازان بوده و با قوانین و دستورالعمل های قانون کارگروه به خوبی آشنا بوده است مجوز فعالیت وی باطل شده و برابر قانون در دستگاه قضایی با وی برخورد خواهد شد.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: با توجه به اینکه اتحادیه و شرکت تعاونی خبازان از حوزه های  اصلی کارگروه آرد و نان بوده حساسیت کار آنها بیشتر است و باید در رعایت قوانین و دستورالعمل های قانونی اهتمام بیشتری داشته باشند.
وی با بیان اینکه خبازان گنبدی در زمان شیوع ویروس کرونا تلاش های خوبی برای ارائه نان با کیفیت و بهداشتی به مردم داشتند خاطر نشان کرد: در زمان شیوع کرونا خبازان گنبدی پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت کرده و تلاش کردند تا ضمن پخت نان با کیفیت بداشت و سلامت آن را نیز رعایت کنند.
کریمی گفت: در راستای اجرای قانون با هیچ فرد و یا دستگاه اجرایی تعارف نداشته و بدون هیچ اغماض برخورد قانونی و قاطع خواهیم کرد.
جریمه 33 میلیون ریالی برای نانوا متخلف گنبدی
رئیس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس در این جلسه اظهار کرد: با نظارت و بررسی های انجام شده مشخص شد یکی از نانوایی های روستای "هوتن" در بخش مرزی شهرستان گنبدکاووس اقدام به فروش آرد دولتی به صورت آزاد کرده و بیشتر سهمیه خود را به نانوایی های ازادپز به فروش می رساند.
وی تصریح کرد: در هنگام بازرسی موفق شدیم 39 کیسه آرد دولتی که آماده برای حمل به عنوان آرد آزاد بود کشف کنیم و وی به 33 میلیون ریال جریمه محکوم شد.
خلیل رجبلی ادامه داد: این فرد دارای دو نانوایی با مجوز نام های مختلف بوده و به جای پخت نان دولتی و عرضه به مردم روستا شبانه آردها را به کیسه های دیگر منتقل کرده و به صورت آزاد به دیگر نانوایی به فروش می رساند


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 539
  • کد خبر : 73446