عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور وسیع بانوان در عرصه‌های مختلف امری تاثیرگذار است

مقام عالی دولت در شهرستان گمیشان؛

حضور وسیع بانوان در عرصه‌های مختلف امری تاثیرگذار است

حضور وسیع بانوان در عرصه‌های مختلف امری تاثیرگذار است

 فرماندار گمیشان در جلسه کارگروه اجتماعی ، فرهنگی ، سلامت ، زنان و خانواده گفت: حضور وسیع بانوان در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به‌عنوان نیروهای فعال امری تاثیرگذار و بسیار مطلوب است و کمیسیون فرهنگی و امور بانوان به این موضوع توجه ویژه‌ای دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گمیشان؛ صبح امروز 31 خرداد ماه دومین جلسه کارگروه اجتماعی ، فرهنگی ، سلامت ، زنان و خانواده شهرستان به ریاست "احمد دستمرد" فرماندار شهرستان و با حضور ائمه جمعه و اعضای کارگروه در محل فرمانداری برگزار گردید.
مقام عالی دولت در شهرستان گمیشان با بیان اینکه حضور مثبت و فعال زنان به عنوان قشری اثرگذار، لازمه حرکت در مسیر پیشرفت به شمار می رود اظهار کرد: مشارکت زنان یکی از مولفه‌های توسعه پایدار جامعه بوده و فراهم کردن محیط های مناسب اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی موجب می شود تا بانوان راغب شوند در توسعه پایدار جامعه مشارکت کرده و آن را حفظ کنند.

 

"دستمرد" فرماندار شهرستان گفت: جلسات فرهنگی اجتماعی سلامت و خانواده یک مقوله ای است کهاثرات آن تدریجی دیده میشود و تصمیمات و برنامه ریزی های زمان حال نتیجه اش در آینده نمایان خواهد شد لازم است در این حوزه برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت داشته باشیم.

دستمرد ضمن تقدیر از دستگاه هایی که با ویروس کرونا مقابله کردند اظهار کرد: سفید بودن رنگ یک شهرستان نشانه عاری از بیماری بودن نیست و لازم است که همچنان پروتکل های بهداشتی در شهرستان رعایت بشود.

حضور وسیع بانوان در عرصه‌های مختلف امری تاثیرگذار است

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 351
  • کد خبر : 73710