عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 896 دانش آموز گمیشانی در کنکور سراسری به رقابت می پردازند

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان گمیشان:

896 دانش آموز گمیشانی در کنکور سراسری به رقابت می پردازند

896 دانش آموز گمیشانی در کنکور سراسری به رقابت می پردازند

 فرماندار گمیشان با اشاره به برگزاری دومین سال متوالی کنکور سراسری در شهرستان گمیشان گفت: در سال جاری بر اساس آخرین آمارهای دریافتی تعداد 896 داوطلب کنکور سراسری در شهرستان گمیشان وجود دارند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گمیشان؛ "احمد دستمرد" صبح امروز 30تیرماه در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گمیشان که باحضور "گوهری راد " از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد، اذعان کرد: از 896 داوطلب کنکور سراسری، تعداد 485 داوطلب دختر و 411 نفر پسر هستند.
دستمرد ادامه داد: از مجموع داوطلبان، تعداد 292 در رشته تجربی و مابقی در سایر رشته های دیگر به رقابت می پردازند.
 وی افزود: در سال جاری سعی خواهیم کرد تا حد امکان اعتبارات مورد نیاز آموزش و پرورش را تامین، خواسته های آموزشی را مرتفع و کمبودها را جبران نمائیم .
فرماندار گمیشان در خصوص شهریه مدارس عنوان کرد: در سال گذشته  شهریه دبیرستان نمونه دولتی شهرستان بدون افزایش بوده و در سال تحصیلی جدید نیز بدون افزایش خواهد بود. 
دستمرد اضافه کرد: همه دست اندرکاران و دستگاههای عضو ستاد باید تمامی مسائل و حواشی برگزاری کنکور از جمله: محل برگزاری، سیستم سرمایشی، نظم و امنیت، رعایت پروتکل های بهداشتی، ایجاد فضای امن و آرام و ... را مد نظر قرار داده تا این آزمون به بهترین شکل برگزار گردد.
وی بر لزوم آمادگی دستگاههای مجری بویژه ادارات؛ ورزش و جوانان، دانشگاه ها، آموزش و پرورش، آب و فاضلاب، برق، شهرداری، نیروی انتظامی، اورژانس، بهداشت و درمان، آتش‌ نشانی، سازمات حمل و نقل عمومی و... در این رویداد مهم تاکید کرد.
وی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان گفت: برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان باید همراه با نشاط و آموزش های متنوع و موثر باشد.
 25 مرداد مانور ساماندهی مدارس در استان 
گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای آموزشی شهرستان گمیشان بااشاره به شروع سال تحصیلی جدید در 15 شهریور ماه گفت: بخشی از ساعات آموزش دانش آموزان در سال تحصیلی 1399-1400 به صورت مجازی در سطح استان برگزار خواهد شد. 
گوهری راد خاطر نشان کرد: 25 مرداد مانور ساماندهی مدارس در استان که شروع سال تحصیلی کاری برای کادر اجرایی، مدیران و معلمین خواهد بود.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 308
  • کد خبر : 74750