عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با فرماندار آزادشهر

به منظور برنامه ریزی برای انجام خریدهای تضمینی گندم و کلزا در سال آینده:

دیدار مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با فرماندار آزادشهر

دیدار مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با فرماندار آزادشهر
 صبح امروز دوشنبه 3 شهریورماه سید خالق سجادی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان و هیات همراه با حضور در فرمانداری آزادشهر با سید رسول حسینی فرماندار دیدار و در ارتباط با برنامه های پیش رو حوزه غله در شهرستان از جمله برنامه ریزی برای خرید تضمینی گندم و کلزا در سال آینده بحث و تبادل نظر کردند.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر: حسینی فرماندار ضمن خوشامدگویی به مهمانان و تسلیت ایام محرم حسینی گفت: مجموعه عملکرد اداره کل غله استان در رضایتمندی کشاورزان بسیار مفید و موثر می باشد.
وی افزود: یکی از موارد مورد انتظار از مجموعه غله و جهادکشاورزی استان پیگیری برای افزایش نرخ تضمینی گندم استان گلستان به نسبت سایر مناطق کشور می باشد که به دلیل مرغوب بودن این نوع از گندم از نمونه استان های دیگر می بایست با قیمت بهتری از کشاورزان استان گلستان خریداری شود.
حسینی فرماندار اعلان زود هنگام قیمت و مراکز خرید تضمینی را از مواردی ذکر کرد که باید مورد عنایت اداره کل غله استان قرار گیرد تا کشاورزان از سردرگمی نجات پیدا کرده و بتوانند برای محصولات خود و نحوه فروش آن برنامه ریزی نمایند.
در ادامه مهندس سجادی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ضمن تشکر از بیان نکته نظرات مطرح شده اظهار کرد: پرداخت به موقع وجه گندم و کلزا کشاورزان به نسبت سالهای قبل از اقدامات خوب غله استان بود که امیدوارم این رویه در سال آینده نیز ادامه پیدا کند.
 
دیدار مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با فرماندار آزادشهر

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 483
  • کد خبر : 75765