عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 59 شعبه اخذ رای با رعایت دستورالعمل بهداشتی آماده اخذ رای از مردم شهرستان در روز جمعه است

در آستانه برگزاری مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن خبر داد؛

59 شعبه اخذ رای با رعایت دستورالعمل بهداشتی آماده اخذ رای از مردم شهرستان در روز جمعه است

در آستانه برگزاری مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن از آماده سازی 59 شعبه اخذ رای با رعایت دستورالعمل بهداشتی جهت اخذ رای از مردم شهرستان در روز جمعه 21 شهریور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری و کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی سرپرست فرمانداری با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب استان به مرحله دوم کشیده شد که با توجه به شرایط خاص و شیوع ویروس کرونا در روز جمعه 21 شهریور در شهرستان ترکمن و سه شهرستان دیگر غرب استان برگزار خواهد شد.
وی گفت: 59 شعبه  اخذ رای همانند مرحله اول براین مرحله پیش بینی شده است که 33  شعبه در شهر بندرترکمن و 26 شعبه در دو بخش مرکزی و سیجوال   که 3 شعبه از این تعداد در شهر تازه تاسیس سیجوال مستقر و با رعایت دستورالعمل بهداشتی ابلاغی ستاد انتخابات کشور در روز جمعه 21 شهریور آماده اخذ رای از مردم شریف شهرستان خواهند بود.
شیرنگی افزود: در این مرحله، در مجموع حدود 1100 نفر نیرو از عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و نیروهای امنیتی و انتظامی و مجموعه ستادی در امر برگزاری انتخابات به ما کمک می کنند.
رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تصریح کرد: راهنما و دستورالعمل  بهداشتی انتخابات بنا به مصوبه مورخ 08/04/1399 ستاد ملی مدیریت کرونا و با همکاري مشترك وزارت کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شوراي نگهبان به منظور حفظ سلامت مردم در برگزاري مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ابلاغ و در حال اجراست.
وی افزود: با توجه به دستورالعمل بهداشتی ابلاغی ستاد انتخابات کشور، در این مرحله از انتخابات سه شعبه اخذ رای در شهرستان از نظر مکانی جابجا شده اند از جمله صندوق شماره 2 از محل هلال احمر شهرستان به مدرسه امام محمد باقر(ع)، شعبه شماره 23 از مدرسه شهید آتابای به مدرسه امام رضا (ع) و صندوق شماره 12 در روستای زابل محله علیا از مدرسه به مسجد روستا تغییر مکان یافته اند.
نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به ساعت اخذ رای از ساعت 8 لغایت 18 روز جمعه 21 شهریورماه، از شهروندان عزیز خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی اعم از استفاده از ماسک، دستکش و خودکار شخصی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و .. با مشارکت حداکثری  و حضور پرشور خود در پای صندوق های رای حاضر و با انتخاب فرد اصلح، موجبات تشکیل مجلس شورای اسلامی توانمند بر مبنای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم نموده و بار دیگر کارنامه زرینی در تاریخ انتخابات شهرستان ثبت کنند.

ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .