عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی توسط 60 نماینده شبکه بهداشت

فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات مرحله دوم شهرستان گمیشان خبرداد؛

نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی توسط 60 نماینده شبکه بهداشت

نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی توسط 60 نماینده شبکه بهداشت

 فرماندار شهرستان گمیشان خبرداد: 60 نماینده شبکه بهداشت و درمان در تمامی شعب اخذ رای، بر اجرای پروتکل های بهداشتی نظارت دارند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان گمیشان ، صبح امروز20شهریور ماه با توجه به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گمیشان و تعیین ناظرین بهداشتی در کلیه حوزه های رای گیری برای ۶۰ نماینده شبکه بهداشت و درمان ،باحضور "احمد دستمرد" فرماندار گمیشان کلاس آموزشی جهت نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

فرماندار گمیشان ادامه داد: امید می‌رود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این انتخابات را برگزار کنیم و تمهیدات بهداشتی را نیز پیش‌بینی کرده‌ایم و همچنین امید است آنچه رأی و نظر مردم است را با امانتداری و شفافیت اعمال کنیم و زمینه خدمت را برای نماینده منتخب حوزه غرب در طول این دوره چهار ساله بیش‌ازپیش فراهم شود.

دکتر بهمن ایری مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان شیوه نامه ابلاغی رعایت پروتکل های بهداشتی و شرح وظایف ناظرین را جهت برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس ارائه نمود.

نظارت بر ضدعفونی محل برگزاری انتخابات، نصب پوسترهای آموزشی مرتبط با کرونا در حوزه ها ، نظارت بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش و رعایت نکات بهداشتی توسط رای دهندگان از جمله وظایف ناظرین و اقدامات پیش بینی شده می باشد که برای اجرای آن با کلیه دستگاه های مرتبط هماهنگی بعمل آمده است.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 287
  • کد خبر : 76353