عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار و گفتگوی مدیرکل ثبت احوال استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر


دیدار و گفتگوی مدیرکل ثبت احوال استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر

دیدار و گفتگوی مدیرکل ثبت احوال استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر

 ظهر امروز پنج شنبه 20 شهریورماه، حمیدرضا مطیع مدیرکل ثبت احوال استان به همراه قره خانی رییس اداره ثبت احوال شهرستان آزادشهر با حضور در فرمانداری با سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر دیدار و در ارتباط با تخصیص اعتبار برای ساختمان اداری اداره ثبت احوال در این شهرستان گفتگو کردند.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر: سید رسول حسینی ضمن تشکر و قدردانی از حضور مدیرکل ثبت احوال استان و عرض تسلیت ایام محرم حسینی گفت: ایجاد ساختمان های اداری مجهز و نوساز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این مهم را با قرار دادن در راس برنامه های توسعه ای اداری با جدیت پیگیری و دنبال خواهیم کرد.
وی افزود: فرمانداری زمین مساعدی را برای این کار اختصاص داده و نیاز است اداره کل ثبت احوال هم در ردیف های بودجه ای خود اعتبار مناسبی برای اتمام این پروژه تخصیص دهد تا به زودی شاهد اتمام کار و شروع به کار مجموعه اداری ثبت احوال شهرستان در مکان جدید باشیم.
در ادامه مطیع مدیرکل ثبت احوال استان گلستان ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های مجموعه فرمانداری از اداره ثبت احوال گزارشی از اقدامات انجام شده و نیازمندی های موجود برای اتمام ساختمان اداری ثبت احوال شهرستان آزادشهر بیان نمود.

دیدار و گفتگوی مدیرکل ثبت احوال استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 328
  • کد خبر : 76362