عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 4 پایگاه "آمران سلامت" در گمیشان دایر شد


4 پایگاه "آمران سلامت" در گمیشان دایر شد

 

4 پایگاه "آمران سلامت" در  گمیشان دایر شد

 معاون فرماندار گمیشان بااشاره به مشارکت 20 نفر از اعضای جوانان در اجرای این طرح گفت: چهار پایگاه در قالب طرح "آمران سلامت" این جمعیت با هدف آگاه‌سازی مردم و کاهش ابتلای جامعه و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در این شهرستان دایر شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گمیشان؛ صبح امروز شنبه 10 آبان ماه حسینی بااشاره به حضور 2 پایگاه ثابت و 2 پایگاه سیار در شهرستان اظهار داشت: آموزش رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای شهروندان، توسعه آموزش‌های همگانی، ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری و حمایت‌های بهداشتی درمانی از افراد آسیب‌پذیر از کرونا از اهداف اجرای این طرح است.

حسینی ابراز کرد: پایگاه های طرح آمران سلامت در اماکن شلوغ شهرها مثل فروشگاه های بزرگ، ورودی شهرها، میادین اصلی شهر و سایر مکان های پر تردد برپا شده است.

لازم به ذکر است طرح‌‎آمران سلامت در پی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت دستگاه‌های متولی و تعامل آنان جهت مقابله با ‎شیوع بیشتر ویروس کرونا ‌و همچنین دستور رییسجمعیت مبنی بر استفاده از نیروهای داوطلب جوانان و امدادگران علاقه‌مندبا هدف دعوت مردم به ‎رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتیدر حال اجرا است.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 373
  • کد خبر : 77982