عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مرزبانی گلستان در بحران و حوادث پا به پای مردم خدمت کرده است

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

مرزبانی گلستان در بحران و حوادث پا به پای مردم خدمت کرده است

مرزبانی گلستان در بحران و حوادث پا به پای  مردم خدمت کرده است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در مراسم معارفه فرمانده جدید هنگ مرزی اترک مستقر در شهرستان گنبد کاووس با اشاره به وقوع سیل سال گذشته و شیوع کرونا در استان و شهرستان اظهار کرد: یکی از فعالبت های خوب مرزبانی در زمان وقوع حوادث و بحران در استان همکاری و تعامل با دستگاه های اجرایی بوده و در این راستای پا به پای مردم در جهت رفع مشکلات خدمت می کند.
وی تصریح کرد: با تدابیر اتخاذ شده از سوی مرزبانی گلستان خوشبختانه مناطق مرزی محدوده گنبدکاووس هیچگونه مشکل و حاشیه نداشته و از امنیت پایداری برخوردار است.
مهندس عبدالقدیر کریمی گفت: صیانت از مرزها اولویت و ملاحظه اصلی ما بوده و در این راستا شورای تامین و فرمانداری حمایت های لازم را خواهد داشت.
فرمانده مرزبانی استان گلستان گفت که وجود برخی مشکلات و کمبودها در مناطق مرزی این استان مشکلاتی ایجاد کرده است.
در این مراسم که روز سه شنبه برگزار شد؛ سرهنگ بهزاد ابراهیمی مشخصا به مشکل یا کمبود خاصی اشاره نکرد اما گفت: لازم است با همراهی و تلاش هرچه بیشتر مسوولان ادارات و نهادهای دولتی برای رفع محرومیت‌های بجا مانده از قبل اقدام جدی تری صورت گرفته تا آسایش و رفاه بیشتر مرزنشینان استان گلستان را شاهد باشیم.
وی با یادآوری جایگاه و وظایف ترسیم شده مرزبانی در قانون اساسی افزود: ماموریت‌های این نیرو چند وجهی اعم از نظامی، دفاعی، سیاسی، قضایی و اجتماعی است که مهمترین آن حراست از مرزهای آبی و خاکی کشور می‌باشد.
سرهنگ ابراهیمی، مرزبانی را پیشانی تامین کننده امنیت کشور عنوان و اضافه کرد: پاسگاه‌های مرزی نخستین سنگر در برابر تجاوز بیگانان و حلقه نخست تامین امنیت کشور هستند.
وی با قدردانی از زحمات سرهنگ "محمدرضا سراوانی" فرمانده قبلی هنگ مرزی اترک گنبدکاووس، از سرهنگ "محمدباقر نجفی نژاد" فرمانده جدید این یگان نظامی خواست تا علاوه بر انجام ماموریت‌های محوله، تعامل و ارتباط صمیمانه‌ با مرزنشینان، علما و روحانیون این شهرستان داشته باشد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 376
  • کد خبر : 78485