عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی شهرستان آزادشهر


برگزاری شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی شهرستان آزادشهر

برگزاری شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی شهرستان آزادشهر

 جلسه شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی شهرستان آزادشهر با حضور رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای مدیریت شهرستان در سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید.

 فرماندار شهرستان آزادشهر در این جلسه از استعداد و موقعیت جغرافیائی بسیار خوب شهرستان سخن گفتند و یادآور شدند گردشگری منطقه مسلماً آفاتی را با خود همراه دارد. چنانچه اعتبار فرهنگی و برنامه های پیشگیرانه در این خصوص داشته باشیم، می شود با همکاری سازمانهای اجرایی از روند رشد آسیب ها جلوگیری نمود.

سپس هاشمیان رئیس کل دادگستری استان بیان داشتند که: مدیران اسلامی کار را با معرفت آغاز کنند – مسئولیت پس از شناخت می باشد – اطلاع رسانی و تبیین و توجیه اهداف برنامه ها برای مجموعه همکاران و شهروندان، از اهمیت به سزایی برخوردار است – آغاز رسالت رسول مکرم اسلام نیز با ابلاغ رسالت به اطرافیان خویش بوده است. ما موظف به تبعیت از سیره رسول گرامی اسلام هستیم – انقلاب اسلامی و حرکت حضرت امام نیز چنین بوده است.

ایشان افزود : حضرت امام سعادت بشر را در نشر ارزشهای اسلامی می دانست – آگاهی اقشار مختلف باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد – بیشترین مشکلات مردم عدم اطلاع آنان از قوانین، مقررات و آیین نامه ها و حقوق شهروندی است – مشکلات اساسی را با مردم در میان بگذاریم – از آنان کمک بخواهیم که نتایج خوبی خواهد داد. در جاهایی که مردم واقف باشند پاسخ مثبتی می گیریم.

پیشگیری یک امر روشن و یک اصل است و در قانون اساسی ذکر گردیده است. خیلی از مسائل پیشگیری به دستگاه قضایی مربوط نمی شود. دستگاههای اجرایی در این خصوص برنامه داشته باشند – دستگاههای مختلف با توجه وظایف سازمانی خویش اقدام به پیشگیری نمایند.

-دستگاهها از نقطه آغازین جلوی بعضی از انحرافات و آسیب ها را بگیرند. سهل انگاری مسئولین باعث ایجاد جرم می شود و پرونده های قضایی تشکیل می گردد. دقت و توجه به مسئولین به شرح وظایف سازمانی یک اصل است. عدم توجه به قوانین سبب ارتکاب جرم می گردد.

 

برگزاری شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی شهرستان آزادشهر

 

برگزاری شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی شهرستان آزادشهر

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 428
  • کد خبر : 78973