عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی کلاله


برگزاری جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی کلاله

برگزاری جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی کلاله

جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی کلاله با محوریت روز 9 دی با حضور فرماندار، امام جمعه شهرستان و سایر اعضاء جلسه در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;حجت الاسلام والمسلمین قاسمی امام جمعه کلاله در این جلسه گفت:با حماسه 9 مردم فتنه را سوزاندند و مجدد بر راه ولایت و مقاومت برای حفظ نظام اسلامی تأکید کردند.
ابراهیمی تودرواری فرماندار شهرستان کلاله نیز گفت:روز ۹ دی به نام بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده و فرصت مناسبی برای بصیرت افزایی و تبیین ابعاد پیدا و پنهان اتفاقات سال ۸۸ است.
فرماندار کلاله در ادامه از نهادها و دستگاههای اجرایی خواستار شد:با فرارسیدن مناسبت های مذهبی ، یوم الله ها و گرامیداشت ها؛ در فضاسازی محیطی فعال تر عمل کنند.
حجت الاسلام والمسلمین حسین پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در این جلسه گفت: 9 دی نماد عزت ، مقاومت و بصیرت مردم ولایت مدار است.
وی در ادامه اعلام کرد: در صورت تداوم شرایط کرونایی و وضعیت موجود در شهرستان مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت دانشمند هسته ای و دفاعی شهید فخری زاده ، سالگرد شهادت شهید سلیمانی و حماسه 9 دی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در راستای بصیرت افزایی برگزار خواهد شد.

برگزاری جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی کلاله

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 247
  • کد خبر : 79010