عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرستاران با فدا کردن جان خود برای سلامتی جامعه تلاش می کنند

معاون استاندار وفرماندارویژه گنبدکاووس:

پرستاران با فدا کردن جان خود برای سلامتی جامعه تلاش می کنند

پرستاران با فدا کردن جان خود برای سلامتی جامعه تلاش می کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: پرستاران و کادر بهداشت و درمان برای سلامتی جامعه از جان خود گذشته و تلاش های زیادی برای بهبودی بیماران کرونایی می کنند.
مهندس عبدالقدیر کریمی در مراسم روز پرستار از طریق وبینار و با حضور فرمانده سپاه شهرستان و رئیس شبکه بهداشت و درمان اظهار کرد: حضرت زینب(س) نماد و مظهر یک پرستار واقعی در طول زندگی و مبارزات خود با دشمنان اهل بیت بودند.
وی تصریح کرد: امسال با شیوع کرونا کادر بهداشت و درمان و به ویژه پرستاران ثابت کردند که راهرو راه امامان و به ویژه حضرت زینب(س) در زمان گرفتاری ها و مشکلات هستند.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به روز پرستار خاطر نشان کرد: با توجه به مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی و بی وقفه پرستاران در چندین ماه گذشته در راستای پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا بنا داشتیم مراسم باشکوهی برای تجلیل و سپاسگزاری از این قشر داشته باشیم که با توجه به تاکید ستاد ملی استانی و شهرستانی کرونا در راستای کمک به این قشر زحمت کش این مراسم امکان پذیر نبود.
وی ادامه داد: امید داریم با تمام شدن این بیماری در آینده نزدیک بتوانیم به نحو شایسته از تلاش ها و مجاهدت های این عزیزان تجلیل کنیم و فعالیت های این عزیزان همواره در طول تاریخ برای آیندگان زنده مانده و گرامی داشته شود.
کریمی با اشاره به همدلی و وحدت بین مسئولان و کادر بهداشت و درمان گفت: با همه سختی ها و مشکلات در مسیر مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا و به لحاظ گستردگی و تنوع قومی خوشبختانه همدلی و وحدت بین مسئولان و کادر بهداشت و درمان وجود داشته و کوچکترین حاشیه در این مدت در شهرستان وجود نداشت.
وی با بیان اینکه در شب یلدا برای حفظ سلامتی بزرگان و کمک به قشر بهداشت و درمان از هرگونه دورهمی ها جلوگیری شود بیان کرد: شب یلدا یکی از شب های سنتی ایرانیان بوده که فرزندان و کوچکترها به دیدن بزرگان و والدین خود رفته و خاطرات خوبی را به یادگار می گذراند.اما امسال برای حفظ سلامتی بزرگترها و والدین و همچنین کمک به قشر بهداشت و درمان از همه مردم تقاضا داریم از هرگونه دورهمی پرهیز کرده و به مصوبات ستاد استانی و شهرستانی مبارزه با کرونا احترام بگذراند.
فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس در این وبینار اظهار کرد: پرستاران ما در این شرایط شیوع کرونا با تلاش های بی وقفه خود خاطرات دفاع مقدس و پرستاران آن زمان را زنده کرده و ثابت کردند که همیشه براب امنیت و سلامت جامعه پشتیبان ولایت و نظام جمهوری اسلامی هستند.
رمضانعلی قاسم پور گفت: آثار نیک این تلاش ها و مجاهدت ها در آینده در زندگی پرستاران و همه مردم ایران ظاهر شده و مردم هیچ گاه این فداکاری ها را از یاد نخواهند برد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 279
  • کد خبر : 79297