عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه فاطمیه و دهه بصیرت شهرستان گالیکش برگزار شد

به ریاست فرماندار؛

جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه فاطمیه و دهه بصیرت شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه فاطمیه و دهه بصیرت شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه فاطمیه و دهه بصیرت شهرستان گالیکش به ریاست فرماندار و با حضور برخی مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، علی‌اصغر میرزایی فرماندار شهرستان در جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه فاطمیه و دهه بصیرت شهرستان که صبح دوشنبه (8دی‌ماه) در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به فداکاری‌های حضرت فاطمه (س) برای ثبیت پایه‌های اسلام اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) بانوی بزرگ و ارزشمندی بود که در راه حفظ اسلام، شمشیر دفاع از ولایت را از نیام در آورد، شجاعانه وارد صحنه شد و در نهایت برای احقاق اهدافش مظلومانه به شهادت رسید.

میرزایی ضمن تأکید بر لزوم تبیین شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) خاطرنشان کرد: سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) کمتر از عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) نیست لذا باید در حد توان خود برای بزرگداشت حماسه فاطمی و مظلومیت دخت نبی مکرم اسلام گام برداشته و در جهت آگاه‌سازی جامعه تلاش نمائیم.

فرماندار گالیکش با اشاره به اهمیت جایگاه سردار شهید سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی الگویی خدامحور بود که نه تنها برای مردم کشور خود بلکه برای کشورهای یمن، سوریه و لبنان و غیره در منطقه جنگید و با حمایت از بچه‌های بی‌پناه و ستم دیده خود را وقف مردم مظلوم کرد.

وی افزود: دنیا آوازه و ابعاد مختلف زندگی سراسر افتخار ایشان را شنیده اما نشناخته است از این رو همه ما وظیفه داریم برای معرفی و انتقال مکتب شهید سلیمانی را به سراسر جهان تلاش کنیم.

میرزایی در ادامه از واقعه ۱۲دی سال ۵۷ گالیکش به عنوان یکی از افتخارات مهم و برجسته دوران انقلاب اسلامی در شمال کشور نام برد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های همه ملت ایران با رهبری امام خمینی رحمة الله علیه بود. همه نقاط کشور از کوچکترین تا بزرگترین شهر و روستا سهم خود را در راه پیروزی انقلاب اسلامی ادا کرده‌اند، بنابراین همه ما وظیفه داریم از این همه فداکاری، ایثار و از خود گذشتگی پاسداری کرده و این انقلاب را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه در برابر شهدای گرانقدر مدیون هستیم و باید نهایت تلاش خود را در جهت ادای دین به ایشان بکار گیریم. تمامی دستگاه‌ها و ادارات موظفند نسبت به انجام فضاسازی مطلوب به مناسبت ایام فاطمیه و گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی سردار دلها و مناسبت‌های مرتبط با این ایام اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

 

جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه فاطمیه و دهه بصیرت شهرستان گالیکش برگزار شد

 

جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه فاطمیه و دهه بصیرت شهرستان گالیکش برگزار شد

 

جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه فاطمیه و دهه بصیرت شهرستان گالیکش برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 362
  • کد خبر : 79549