عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تنها راه برون رفت از مشکلات و غلبه بر سختیها، اتحاد و همدلی در جامعه است

فرماندار علی آبادکتول در جلسه با فعالین سیاسی شهرستان؛

تنها راه برون رفت از مشکلات و غلبه بر سختیها، اتحاد و همدلی در جامعه است

تنها راه برون رفت از مشکلات و غلبه بر سختیها، اتحاد و همدلی در جامعه است

 فرماندار علی آبادکتول اظهار داشت: در شرایط کنونی، تنها راه برون رفت از مشکلات و غلبه بر سختی ها و مقابله با دشمنان، اتحاد و همدلی در جامعه و بخصوص در بین گروه‌های سیاسی است.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آبادکتول: مهندس سوخته سرایی در جلسه هم اندیشی با فعالین سیاسی شهرستان که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار برگزار گردید، افزود: بایستی اختلاف نظرها و نگرش‌های سیاسی را کنار بگذاریم و برای موفقیت نظام و رفاه مردم و به دنبال پررنگ‌تر شدن نقاط اشتراک باشیم و نقطه اشتراک همه ما سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه و با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: یکی از مهمترین رخدادهای کشور که همانا انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا را در پیش داریم، انتظاری که از فعالین سیاسی داریم اینست که نسبت به تشویق و ترغیب مردم جهت شرکت در انتخابات و حضور یافتن در پای صندوق های رای اقدام کنند.

 در ادامه تعدادی از فعالین سیاسی حاضر در جلسه، نقطه نظرات، درخواستها و مشکلات حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهرستان را بیان نمودند و علی رغم وجود اختلافات سیاسی و نظرات متفاوت با یکدیگر، ولی در خصوص رفع مشکلات مردم شهرستان هم رای بوده و خصوصا تعیین تکلیف حدود مرزهای این شهرستان با استان سمنان را بطور جد خواستار شدند.

 دکتر مکتبی معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان نیز در این جلسه اظهار داشت: وظیفه نخبگان سیاسی در استان و شهرستان علی آبادکتول اینست که شرایط و مشکلات مردم را در سطح جامعه رصد کرده و تحلیل نمایند و به اطلاع مسئولین برسانند و هم چنین شرایط موجود کشور را برای مردم تشریح کنند.در حال حاضر کسی منکر کاستی ها در جامعه و کشور نیست ولی با وجود تمام کاستی ها ، اقدامات خوبی انجام شده و ارتقا هم داشتیم.

با مطالعه در تاریخ کشور به این نکته می رسیم که همیشه فعالان سیاسی به دنبال قانون گرایی، آزادی و رفاه مردم بودند . پس وظیفه سیاسیون شهرستان ها و استان است که در این راه حرکت کنند.

وی در خصوص برگزاری اینگونه جلسات گفت: هدف از تشکیل این جلسات، گفتگو و تبادل نظر با گروه های مختلف سیاسی در شهرستان علی آباد کتول است تا بتوانیم به وسیله گفتگو و ارائه نظرات مختلف گام مثبتی برداریم زیرا از گذشته تا کنون  همواره بد خواهان کشور به دنبال ضربه زدن به آرمان های مردم و سرخوردگی ملت ایران بودند، اما کسانی که به دنبال استقلال و جمهوریت نظام و دموکراسی و موفقیت کشور هستند, بدون هیچ توقعی تلاش کردند و هیچگاه کوتاه نیامدند، همانطور که در زمان جنگ جوانان ما بدون هیچ چشم داشتی همه چیزشان را گذاشتند و برای دفاع از کشورحرکت کردند.

اکنون نیز وظیفه فعالین سیاسی و نخبگان است که در صحنه باشند و وظیفه چراغداری و جلوداری مردم را به عهده بگیرند و باید همیشه یک قدم از مردم جلوتر باشند، چون نگاه اکثر مردم به نخبگان و فعالین سیاسی است.

مکتبی در ادامه و با توجه به شیطنتهای آمریکا و دشمنان نظام ، افزود: درست است که در کشور به سبب تحریم های ظالمانه مشکلات داریم، ولی نباید کشوری را که برای آن جنگ کردیم و شهید دادیم، رهایش کنیم و بایستی همه در کنار هم به یک جمع بندی برای موفقیت کشور برسیم، چون تجربه ثابت کرده که هر گاه کنار هم نبودیم مشکلات بیشتری گریبانگیر کشور شده است.

همچنین و با توجه به درخواست اکثر حاضرین در جلسه در خصوص تعیین تکلیف حدود مرزی شهرستان با استان سمنان، ملک حسینی مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشور استانداری گفت: با هماهنگی با استانداری  و اداره کل سیاسی و تقسیمات کشوری سمنان، تعیین تکلیف حدود مرزی دو استان در حال انجام است و قرار بود در جلسه مشترکی در اداره کل تقسیمات کشوری وزارت کشور این موضوع حل و ابلاغ شود، ولی به سبب شرایط کرونایی در کشور و خصوصا در تهران و اعلام محدودیتها، این جلسه به تعویق افتاده است که انشالله تا پایان سال حدود مرزهای استان تحویل اداره کل منابع طبیعی استان خواهد شد.

  

تنها راه برون رفت از مشکلات و غلبه بر سختیها، اتحاد و همدلی در جامعه است

 

تنها راه برون رفت از مشکلات و غلبه بر سختیها، اتحاد و همدلی در جامعه است

 

تنها راه برون رفت از مشکلات و غلبه بر سختیها، اتحاد و همدلی در جامعه است


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .