عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه ستاد سالمسازی سواحل در بندرگز تشکیل شد


اولین جلسه ستاد سالمسازی سواحل در بندرگز تشکیل شد

اولین جلسه ستاد سالمسازی سواحل در بندرگز تشکیل شد

اولین جلسه ستاد سالمسازی سواحل شهرستان بندرگز با حضور فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بندرگز در این جلسه با اشاره به فرا رسیدن فصل استفاده از دریا و حضور مسافران در سواحل شهرستان، گفت : برنامه ریزی جهت استفاده مطلوب از ظرفیت های موجود در سواحل بندرگز و نوکنده از جمله اقداماتی بشمار می آید که باید مورد توجه قرار گیرد .

"علی اصغر میرزایی" افزود : موقعیت های موجود در سواحل شهرستان برای توسعه گردشگری مورد توجه همه دستگاه های اجرایی قرار گیرد .

وی ، برخورداری از دریا را یکی از موهبت های الهی برای استان و شهرستان قلمداد کرد و بر لزوم برنامه ریزی جهت استفاده از ظرفیت های موجود تاکید و خواستار برنامه ریزی منسجم دستگاه های مرتبط در این زمینه شد .

فرماندار بندرگز ، تکریم گردشگران و مسافران و ایجاد مکانی مناسب و در شان مسافران برای استفاده از فرصت و نعمت دریا و سواحل را یکی از اهداف اجرای طرح های سالمسازی دریا عنوان کرد .

میرزایی بر ضرورت حساسیت انجام فعالیتهای فرهنگی و تبلیغاتی در سواحل تاکید داشت .

فرماندار بندرگز از تشکیل 9 کمیته در ستاد ساماندهی سواحل این شهرستان خبر داد و گفت : کمیته های فرهنگی ، پیشگیری از حوادث ، امنیتی و انتظامی ، امر به معروف و نهی از منکر ، خدماتی و رفاهی ، اسکان ، ارزیابی و نظارت ، پشتیبانی و مالی و توسعه و عمران فعالیت های خود را از 16 خرداد در سواحل بندرگز و نوکنده آغاز خواهند کرد.

اولین جلسه ستاد سالمسازی سواحل در بندرگز تشکیل شد

 

اولین جلسه ستاد سالمسازی سواحل در بندرگز تشکیل شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1047
  • کد خبر : 8047