عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وضعیت شهرستان علی آباد کتول همچنان نارنجی است

در جلسه ستاد کرونا مطرح شد؛

وضعیت شهرستان علی آباد کتول همچنان نارنجی است

وضعیت شهرستان علی آباد کتول همچنان نارنجی است
 فرماندار علی آباد کتول گفت: متاسفانه بخاطر عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی در سطح شهرستان، مجددا به شرایط نارنجی شیوع کرونا بازگشتیم و این هفته دوم است که این شرایط وجود دارد.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی اّباد کتول: مهندس محسن سوخته سرایی در جلسه ستاد کرونا شهرستان که بصورت ارتباط ویدئو کنفرانس با ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا استان و به ریاست استاندار، برگزار گردید، خواستار تشدید نظارتها در سطح شهرستان شد.
وی افزود: این موضوع به این خاطر است که شرایط برای مردم عادی شده و نظارتهای مستمر اکیپهای بازرسی نیز کمرنگ شده است و این موضوع برای مردم اینگونه تلقی شده که شرایط خوب است ولی اگر پروتکلهای بهداشتی نظیر استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی و بهداشت فردی، رعایت نشود امکان بازگشت شرایط قرمز و تشدید محدودیتها و حتی تعطیلی بازار وجود دارد .
وی با توجه به ازدحام جمعیت در آرامستانها و بالاخص در روزهای پنجشنبه، اظهار داشت: بایستی برنامه ریزی مناسبی جهت کنترل اوضاع در این مکانها صورت پذیرد، و شرایط بگونه ای باشد که هم مردم به زیارت اهل قبور و مراسمات اموات بپردازند و هم جمعیت حاضر در آرامستانها کنترل شود.
شایان ذکر است:
بازارهای هفتگی در سطح شهرستان تعطیل و فقط گروههای شغلی 1 و 2، مجاز به فعالیت هستند و گروههای شغلی 3 و 4 تعطیل می باشند.
بر اساس اعلام ستاد کرونا استان، 2 شهرستان گرگان و علی آباد کتول در وضعیت نارنجی وشهرستانهای مراوه تپه، گالیکش، رامیان و گمیشان آبی و باقی شهرستانها زرد هستند.
در حال حاضر 347 بیمار در بیمارستانهای گلستان بستری هستند که از این تعداد 63 بیمار در بخش icu و 24 بیمار با استفاده از دستگاه ونتیلاتور به حیات خود ادامه می دهند و متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ نفر در سطح استان بر اثر ابتلا به کرونا فوت شده اند.
 
وضعیت شهرستان علی آباد کتول همچنان نارنجی است
 
وضعیت شهرستان علی آباد کتول همچنان نارنجی است
 
وضعیت شهرستان علی آباد کتول همچنان نارنجی است

ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .