عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فارغ از هر قومیت و جناحی باید برای رفع محرومیت و خدمت به مردم تلاش کرد

فرماندار گالیکش:

فارغ از هر قومیت و جناحی باید برای رفع محرومیت و خدمت به مردم تلاش کرد

فارغ از هر قومیت و جناحی باید برای رفع محرومیت و خدمت به مردم تلاش کرد

فرماندار گالیکش در دیدار صمیمی با امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان گفت: فارغ از هر قومیت و وابستگی جناحی باید همه باهم در کنار یکدیگر برای رفع محرومیت و خدمات رسانی مطلوب به مردم شهرستان کار کنیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، احمد تجری‌مفرد فرماندار شهرستان صبح یکشنبه (۱۷اسفندماه) در نشستی صمیمی با حجت‌الاسلام والمسلمین دلبری امام جمعه و سرهنگ پاسدار کوهستانی فرمانده ناحيه مقاومت بسیج سپاه شهرستان که در محل دفتر فرماندار برگزار شد، اظهار داشت: همه مسئولیت‌ها امانت و فرصتی است که در طول مدت خدمت‌گزاری باید از آن به نحو احسن استفاده کرد و از همه توان خود برای خدمت رسانی به مردم بهره گرفت تا اینگونه بتوان نام نیکی از خود برجای گذاشت.

فرماندار گالیکش با بیان اینکه ایران اسلامی بعنوان یک کشور مهم و استراتژیک و قدرتمند در دنیا حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، افزود: همه دولت‌ها در طول این چند سال آمده‌اند و رفته‌اند، ولی آنچه که مهم و پابرجاست اصل نظام و ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و حفظ احترام مردم از مهمترین اولویت‌های دولت ست، لذا در مجموعه شهرستان گالیکش نیز این رویه و پیگیری امور مردم به‌طور جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

احمد تجری‌مفرد ضمن تٱکید بر لزوم برقراری امنیت روانی و اجتماعی در هر جامعه تصریح کرد: برای پیشگیری و مقابله با آسیب‌های حوزه اجتماعی، همه مسئولین و دولتمردان باید با تلاش مضاف برنامه‌های راهبردی و عملیاتی خود را در دستور کار قرار دهند.

فرماندار گالیکش بیان کرد: با توجه به فرارسیدن انتخابات ۱۴۰۰، رضایتمندی مردم از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که معاندین و دشمنان نظام در این شرایط به دنبال ایجاد خس ککشکاف و فاصله بین مردم و نظام هستند.

تجری‌مفرد با اشاره به این مطلب که شهرستان گالیکش به لحاظ اقتصادی آنچنان که باید در نقطه مطلوبی قرار ندارد، تصریح کرد: این وظیفه ما را سنگین می‌کند تا برای رفع این مشکلات و فراهم نمودن زیرساخت‌های توسعه شهرستان بیش از پیش تلاش نموده و برای کمک به مردم دست یاری به سوی همه مسئولین و مدیران دراز کنیم تا بتوانیم مشکلی هرچند کوچک از شهروندان را برطرف سازیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان گالیکش در پایان خاطرنشان ساخت: در آستانه انتخابات رضایت‌مندی مردم از درجه اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که معاندین و دشمنان نظام در این شرایط به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام هستند.

 

فارغ از هر قومیت و جناحی باید برای رفع محرومیت و خدمت به مردم تلاش کرد

  

فارغ از هر قومیت و جناحی باید برای رفع محرومیت و خدمت به مردم تلاش کرد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : تمکی
  • بازدید : 296
  • کد خبر : 81449