عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تامین روشنایی روگذر مزرعه کتول و دوربرگردان حکیم آباد در دستورکار راهداری قرار دارد

رئیس راهداری در دیدار با فرماندار خبر داد

تامین روشنایی روگذر مزرعه کتول و دوربرگردان حکیم آباد در دستورکار راهداری قرار دارد

تامین روشنایی روگذر مزرعه کتول و دوربرگردان حکیم آباد در دستورکار راهداری قرار دارد

در ادامه دیدارهای مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان، مهندس شکی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای و ولی پور رئیس اداره پست شهرستان با فرماندار دیدار و گفتگو نمودند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول: شکی رئیس راهداری شهرستان در دیدار با فرماندار، ضمن ارائه گزارش از وضعیت حوزه راه و حمل و نقل جاده ای در شهرستان علی آباد کتول، گفت: کلیه راههای مسیر شهری و روستایی حوزه شهرستان، به جزء ۲ روستای کوهستانی دهنه محمدآباد کتول(سیاه مرزکوه و وسیع سر ) آسفالت می باشد. که عملیات آسفالت جاده منتهی به روستای وسیع سر از اوایل سال آتی آغاز خواهد شد . 

 دکتر جمالی فرماندار در ادامه، ایجاد و بهبود راههای ارتباطی شهری و روستایی را یکی از محورها و زیرساختهای توسعه  دانست و تسهیل در امر تردد مردم را از وظایف اصلی راهداری برشمرد.

 

️شایان ذکر است : بازدید از حوزه استحفاظی و وضعیت راههای شهرستان در دستورکار فرماندار قرار دارد که بزودی انجام خواهد شد .

در ادامه نیز ولی پور رئیس اداره پست علی آباد کتول در دیدار با فرماندار گزارشی از وضعیت اداره و مرسولات پستی ارائه نمود .

 

 پس از ارائه گزارش توسط مسئول امور پستی شهرستان، دکتر جمالی گفت:

 

 با توجه به شرایط موجود و به جهت رعایت شیوه نامه های بهداشتی، بایستی تدابیر لازم اتخاذ تا امورات جاری مردم و خدمات دولتی از طریق دفاتر پیشخوان انجام گردد.

 

 

تامین روشنایی روگذر مزرعه کتول و دوربرگردان حکیم آباد در دستورکار راهداری قرار دارد


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .