عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روستای فارسیان استعداد بالایی برای گردشگری دارد

فرماندار آزادشهر در بازدید از روستای فارسیان :

روستای فارسیان استعداد بالایی برای گردشگری دارد

روستای فارسیان استعداد بالایی برای گردشگری دارد

 

فرماندار آزادشهر گفت: روستای فارسیان استعداد بالایی برای گردشگری دارد و بافت این روستا جاذبه‌ای برای گردشگران و مسافران است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، ملک حسینی فرماندار با همراهی کوهساری نماینده مجلس شورای اسلامی و تجری مدیر از روستای تاریخی و گردشگری فارسیان بازدید کردند.

در این بازدید حمیدرضا ملک حسینی فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آزادشهر گفت: گردشگری در روستای فارسیان موضوع با اهمیتی برای توسعه شهرستان است و حتماً به عوامل رونق گردشگری در این روستا توجه ویژه خواهیم داشت.

در ادامه نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از اقامتگاه بوم‌گردی پارسیان در روستای تاریخی فارسیان گفت: روستای تاریخی فارسیان می‌تواند با تلاش و همت دستگاه‌های اجرایی مرتبط و مردم شریف منطقه به مرکز گردشگری استان تبدیل شود.
او تأکید کرد: دهیار و شورا طبق وظایف و با همراهی فعالان گردشگری، در فرهنگ‌سازی برای توسعه گردشگری روستا اقداماتی را برنامه‌ریزی و اجرایی کنند تا موجب تشویق و دلگرمی مردم برای فعالیت در این حوزه شود.
در ادامه این بازدید احمد تجری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان گفت: روستای فارسیان استعداد بالایی برای گردشگری دارد و بافت این روستا جاذبه‌ای برای گردشگران و مسافران است.
او بیان کرد: جلسه‌ای ویژه‌ با حضور  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دستگاه‌های خدمات رسان برای رفع مشکلات روستای فارسیان برگزار شود تا تصمیمات مشترکی اتخاذ و اقدامی کامل و شامل برای این روستای تاریخی صورت گیرد.
 
 

روستای فارسیان استعداد بالایی برای گردشگری دارد

 

روستای فارسیان استعداد بالایی برای گردشگری دارد

 

روستای فارسیان استعداد بالایی برای گردشگری دارد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 222
  • کد خبر : 81882