عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کرونا برگزاری آخرین هفته مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس را به تعویق انداخت

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس:

کرونا برگزاری آخرین هفته مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس را به تعویق انداخت

کرونا برگزاری آخرین هفته مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس را به تعویق انداخت

فرماندار گنبدکاووس روز پنجشنبه در نشست شهرستانی ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا با تاکید بر تعطیلی تمام فعالیت‌های ورزشی، اظهارداشت: با هماهنگی هیات سوارکاری گلستان قرار است در صورت بهبود وضعیت شیوع کرونا هفته بیستم و پایانی مسابقات اسبدوانی فصل ۹۹ این شهرستان مشهور به "هفته قهرمانی" بعد از ماه مبارک رمضان برگزار شود.

عبدالقدیر کریمی افزود: گنبدکاووس از اسفند سال ۹۸ تاکنون سه موج کرونا را پشت سرگذاشته و از روز گذشته در نتیجه افزایش رفت و آمدها و مراودات خانوادگی وارد موج چهارم شیوع کرونا شده است که امیدواریم با همکاری مردم از این مرحله نیز با کمترین مشکل عبور کنیم.
وی ادامه داد: از امروز فعالیت تمام مشاغل گروه‌های ۲، سه و چهار بجز کسب و کارهای ضروری و مرتبط با سلامت و تامین مایحتاج عمومی مردم تعطیل است و کمیته نظارت و بازرسی ستاد مقابله با کرونا گنبدکاووس نیز به طور مستمر و با قاطعیت بر اجرای شیوه‌نامه و دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت و با متخلفان احتمالی برخورد خواهد کرد.
فرماندار با اشاره به ممنوعیت خروج تمامی خودروها با پلاک بومی از گنبدکاووس، افزود: وسایل نقلیه با پلاک غیر بومی نیز حق ورود و عبور از داخل این شهر را نخواهند داشت ضمن اینکه محدودیت ترددهای شبانه نیز از ساعت ۲۲ تا سه صبح همچنان برقرار است.
 مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس نیز در این نشست گفت: افزایش واگیری بیماری کرونا و کمرنگ شدن رعایت شیوه‌نامه بهداشتی در یک ماه اخیر باعث ورود این شهرستان به موج چهارم کرونا شده است.
فرهاد بدیعی با هشدار نسبت به افزایش شیوع کرونا در جمع‌های خانوادگی افزود: قبلا از هر خانواده یک یا ۲ نفر مبتلا می‌شدند اما با ادامه روند فعلی، تعداد زیادی از اعضای هر خانواده درگیر کرونا می شوند که پرهیز مردم از حضور در تجمعات و دورهمی و رعایت جدی مسائل بهداشتی می تواند روند شیوع ویروس کووید ۱۹ را کند کند.

آخرین هفته مسابقات اسبدوانی پاییزه - زمستانه گنبدکاووس که قرار بود ۲۰ و ۲۱ فروردین امسال برگزار شود به دلیل تغییر وضعیت کرونایی این شهرستان از زرد به قرمز به تعویق افتاد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 190
  • کد خبر : 82247