عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صمیمی اعضای کمیسیون کارگری شهرستان با فرماندار گالیکش

بمناسبت هفته کاروکارگر صورت گرفت؛

نشست صمیمی اعضای کمیسیون کارگری شهرستان با فرماندار گالیکش

نشست صمیمی اعضای کمیسیون کارگری شهرستان با فرماندار گالیکش

اعضای کمیسیون کارگری شهرستان گالیکش طی نشستی صمیمی بمناسبت هفته کاروکارگر با فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، احمد تجری‌مفرد فرماندار شهرستان در این نشست که صبح یکشنبه (۵اردیبهشت) در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته کاروکارگر اظهار کرد: کارگران از اقشار محروم و زحمتکش جامعه هستند و بخش اعظمی از اقتصاد و چرخه تولید کشور بر دوش آنهاست.

فرماندار گالیکش بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب بخش عمده اقتصاد کشور را صنعت کشاورزی، بازار و حوزه کارگری تشکیل داده است. با توسعه صنایع و تشکیل شهرک‌های صنعتی و انتقال بخشی از حوزه اقتصادی به بخش تولید، جامعه کار و کارگری از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار شده است.

تجری‌مفرد افزود: توجه ویژه به جامعه کارگری همیشه بعنوان یک اصل در نظام جمهوری اسلامی و همه دولت‌ها مطرح بوده است، لذا توجه یا بی‌توجهی به این قشر زحمتکش موجب بروز یک سری تحرکات و اتفاقات مثبت و منفی در جامعه خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان گالیکش خاطرنشان ساخت: با توجه به مقتضیات اقتصادی، تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی که کشور با آن مواجه بوده، بیشترین فشارها متوجه قشر کارگری است و از طرفی بدلیل درآمدهای پایین و بروز مشکلات عدیده در چرخه تولید، بسیاری از بنگاه‌های تولیدی در تهیه مواد اولیه و فروش محصولات خود با مشکلات عمده مواجه می‌باشند. در نتیجه یا به حالت نیمه تعطیل و یا غیرفعال تبدیل شده‌اند که همه این موارد منجر به بروز چالش‌های متعدد و مشکلات بسیار جدی برای کارگران شده و از طرف دیگر با شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه، مشکلات جامعه کارگری و برخی از بازاریان و صنوف جدی‌تر از گذشته نیز شده است.

فرماندار گالیکش در پایان با تأکید بر اینکه دغدغه اصلی دولت و همه مسئولین نظام، خدمت به مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه است، گفت: با فرارسیدن روز کارگر و نیز در پیش بودن انتخابات ۱۴۰۰، دشمنان نظام درصدد ایجاد دسیسه‌های شیطانی و خراب‌کارانه برای ضربه زدن به نظام هستند، لذا همه باید هوشیارتر از همیشه پای کار باشیم و برای اعتلای این نظام مقدس تلاش مضاعفی داشته باشیم.


نشست صمیمی اعضای کمیسیون کارگری شهرستان با فرماندار گالیکش

 

نشست صمیمی اعضای کمیسیون کارگری شهرستان با فرماندار گالیکش

 

نشست صمیمی اعضای کمیسیون کارگری شهرستان با فرماندار گالیکش

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 336
  • کد خبر : 82665