عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان آزادشهر برگزار شد

فرماندار آزادشهر گفت: اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان در ایام نوروز، ماه مبارک رمضان و بویژه تنظیم بازار شب عید منسجم و هماهنگ در خدمت رسانی به شهروندان عمل کردند و در توزیع اقلام ضروری و مدیریت تنظیم بازار نمره قابل قبولی را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، ظهر امروز 22 اردیبهشت ماه 1400 جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان به ریاست ملک حسینی فرماندار و با حضور سایر اعضای این ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 ملک حسینی فرماندار آزادشهر در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان گفت: تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.

ملک حسینی با اشاره به ضرورت برقراری آرامش و امید در بین مردم با تأکید بر نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر گفت: برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی ضابطه قیمت ها باید کنترل و نظارت مستمر بر قیمت ها وجود داشته باشد و با متخلفان مطابق قانون برخورد شود.
وی همچنین با بیان اینکه از ابتدای سال تا الان در راستای تنظیم بازار 61 تن مرغ گرم، 4 تن گوشت منجمد، 20 تن برنج، 86 تن روغن، 23 تن شکر و 10 تن قند در سطح بازار توزیع و بر آن نظارت کامل صورت گرفته است.

 وی با تاکید بر اینکه نظارت های مسمتر با فهم و درک بهتر و به صورت درست انجام شود، خاطرنشان کرد: امروز با توجه به شرایط اقتصادی ناشی از تحریم ها و همچنین بحران کرونا که در کشور حاکم شده است، هم عرضه کننده در شرایط سخت قرار دارد و هم مصرف کننده با مشکلاتی مواجه شده است، در چنین شرایطی تنظیم بازار سخت تر از گذشته است که می بایست در جهت حمایت و نظارت قدم های موثر تری برداشت.

فرماندار آزادشهر ضمن تقدیر از همکاری اصناف و کسبه شهرستان در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی برخی مشاغل در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی گفت: قطعا دولت بدنبال توقف چرخه اقتصادی بازاریان نیست و هراقدامی از سوی ستاد ملی در راستای کنترل و مدیریت بهتر وضعیت بهداشتی کشور است و امیدواریم که شرایط هرچه زودتر به حالت عادی خود بازگردد. 

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان آزادشهر برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 264
  • کد خبر : 83125