عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تحقق مشارکت حداکثری اساس کار ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر است

فرماندار آزادشهر در جلسه ستاد انتخابات شهرستان:

تحقق مشارکت حداکثری اساس کار ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر است

تحقق مشارکت حداکثری اساس کار ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر است

فرماندار آزادشهر گفت: حرکت در مسیر تحقق مشارکت حداکثری اساس کار مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی صبح امروز پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر افزود: فرایند انتخابات در این شهرستان بر اساس تقویم زمانبندی انتخابات در حال اجرا است و جلسات ستاد انتخابات و هیات اجرایی به صورت مستمر برگزار و مسائل و موضوعات مرتبط با انتخابات هریک  براساس شرح وظایف قانونی مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: در روند امور مرتبط با ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر عمده امور اجرایی و پشتبانی بر عهده کمیته های این ستاد است که تا کنون با تلاش همه همکاران در مرکز شهرستان و بخش های تابعه، امور اجرایی برگزاری ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به شکل مطلوبی پیش رفته و یا درحال اجرا است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات از وظایف مهم مجموعه فرمانداری شهرستان آزادشهر بوده و همه مسئولان کمیته های ستاد انتخابات شهرستان بایستی نسبت به انجام روند اجرایی و صیانت از آرای مردم تلاش و برنامه ریزی کنند.

فرماندار آزادشهر یادآور شد: تاکید مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید بر این است که انتخاباتی پرشور، سالم و در امنیت کامل برگزار شود و همه ما در تحقق این امر و مشارکت حداکثری در انتخابات مسئولیت داریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بر پایبند بودن به قانون ، رعایت نظم و انضباط اداری ، هماهنگی و همکاری در اداره و تعامل با ادارات و نهادها ، آمادگی کامل برای اجرای برنامه ها ، دستورات ، پیگیری و انجام دیگر امورات اداری همزمان با اجرای برنامه های انتخابات تاکید نمود.

شایان ذکر است " انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 28 خرداد ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه شهرستان آزادشهر برگزار خواهد شد .


تحقق مشارکت حداکثری اساس کار ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر است

  

تحقق مشارکت حداکثری اساس کار ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 195
  • کد خبر : 83601