عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای ترافیک شهرستان آزادشهر برگزار شد

به ریاست فرماندار آزادشهر :

جلسه شورای ترافیک شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه شورای ترافیک شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه شورای ترافیک شهرستان آزادشهر به ریاست فرماندار و دیگر اعضاء شورا به منظور بررسی مصوبات جلسات قبل و بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی شهرستان آزادشهر در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار ظهر امروز 10 خرداد در این جلسه با بیان اینکه اصل و مبنای مصوبات شورای ترافیک، فرهنگ سازی و آموزش است، گفت: باید به این دو مقوله توجه ویژه ای شود و برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک شهرستان نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و رونق بهبود عبور و مرور شهری دارد .

فرماندار آزادشهر با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات ترافیک شهرستان برطرف شود و مدیریت هماهنگ در کنترل ترافیک بین دستگاههای اجرائی باشد افزود: تشکیل منظم جلسات زمینه همدلی و هماهنگی در تصمیمات و هم افزایی در اجرا را به دنبال خواهد داشت .

وی افزود:درجلسه شورای ترافیک مسایل مهم شهرستان مطرح میشود و در آن  تعدادی درخواست ها بررسی شده و که بسیار حائز اهمیت میباشد.
فرماندار آزادشهر سرعت گیر ها باید بجا و در محل مناسب نصب شود، اظهار داشت: در مرحله اول باید نظریه کارشناسی در محل های نصب سرعت گیر و سرعتگاه اخذ و سپس با استانداردهای لازم سرعت گیر نصب شودو پذیرفته نیست، در هر محل و خیابان و جاده بدون نظریه کار شناسی نسبت به نصب سرعت گیر اقدام شود.
ملک حسینی تصریح کرد: رسانه ها نقش مهمی در راستای اطلاع رسانی  و شفاف سازی را برعهده دارند اگر باطلاع رسانی کامل و دقیق باشد، در حل بسیاری از مشکلات شهرستان مردم و مسئولین را یاری میکنند.
در ادامه جلسه در خصوص مصوبات و درخواست ها ارسالی به دبیرخانه شورا بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
 

جلسه شورای ترافیک شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه شورای ترافیک شهرستان آزادشهر برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 282
  • کد خبر : 83676