عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری هرگونه تجمع و جشن پیروزی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ممنوع است

فرماندار آزادشهر:

برگزاری هرگونه تجمع و جشن پیروزی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ممنوع است

فرماندار آزادشهر گفت: براساس دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس، برگزاری هرگونه تجمع و گردهمایی از سوی نامزدهای پیروز انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ممنوع است و فرمانداری، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت بر اجرای این مصوبه نظارت کامل دارند.

 فرماندار آزادشهر در این رابطه گفت: ستادهای انتخاباتی و تبلیغاتی ریاست جمهوری و شوراها که نامزدهای موردنظرشان در انتخابات موفق به کسب اکثریت آرا و پیروزی در این رقابت شده اند، در صورت برگزاری هرگونه نشست و مراسم ملزم به اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی براساس دستورالعمل های ابلاغی با هدف حفظ بهداشت و سلامت عمومی جامعه هستند.

وی با بیان اینکه فرمانداری اجازه برگزاری میتینگ و تجمع از سوی نامزدهای پیروز شوراها را با توجه به موضوع همه گیری ویروس کرونا نمی دهد و هر گونه فعالیت دراین زمینه می بایست منطبق با پروتکل های بهداشتی باشد، اظهار داشت: همچنان و براساس مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا برگزاری هرگونه تجمع شامل مجالس عروسی و عزا غیرقانونی است و تالاهای پذیرایی نیز مشروط به اجرای پروتکل ها و با ظرفیت محدود مجاز به ارائه خدمت به مشتریان هستند.
حمیدرضا ملک حسینی تصریح کرد: انتخابات ۲۸ خرداد در سطح شهرستان براساس قانون و منطبق بر رعایت اصلی بیطرفی با سلامت کامل و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و مردم شهرستان با مشارکت پرشور و فعال خود بار دیگر حماسه ای در دفاع از آرمان های انقلاب و حمایت و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی خلق کردند.
فرماندار آزادشهر افزود: براساس گزارش های هیات بازرسی و ناظرین انتخاباتی، اجرای پروتکل های بهداشتی شامل فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک با بیش از ۹۵ درصد در شعب اخذ رای رعایت شد به نحوی که آمار رعایت موازین بهداشتی در شعب اخذ رای از میانگین اجرای این دستورالعمل ها در سطح شهرهای دیگر بیشتر بود.
ایشان در پایان افزود: مردم شهرستان با حضور پرشور و گسترده خود همگام با دیگر هموطنان در انتخابات روز جمعه، برگ زرین دیگری را در تاریخ پر افتخار این دیار ثبت و ضبط کردند که امیدواریم این حضور موثر و پرشور، سرآغاز حرکتی در راستای اعتلای ارزش های اسلامی و رفع مشکلات مردم خواهد باشد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 256
  • کد خبر : 84328