عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 6 واحد صنفی در آزادشهر به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ شد

فرماندار آزادشهر:

6 واحد صنفی در آزادشهر به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ شد

6 واحد صنفی در آزادشهر به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ شد

فرماندار شهرستان آزادشهر از پلمب 6 واحد متخلف به دلیل عدم رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا در آزادشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در ابن رابطه گفت : با توجه به قرمز بودن وضعیت کرونایی شهرستان و همچنین در راستای نظارت بر اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا تعداد 6 واحد صنفی و با توجه به تذکرات قبلی پلمپ شد.

فرماندار آزادشهر در ادامه افزود : شرایط اقتصادی بسیار سخت است و ما وضعیت را درک می‌کنیم، اما سلامت و جان مردم بر مسائل اقتصادی ارجعیت دارد، هر چند تعطیلی‌ها موجبات نارضایتی صاحبان صنوف را فراهم کرده است، اما با اندکی تحمل می‌توان ریشه این بیماری را برای همیشه خشکاند.

ملک حسینی با اشاره به اینکه طرح  تشدید نظارت بر بازار و صنوف با جدیت دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه وضعیت به شدت نگران کننده است و بیمارستان‌ حضرت معصومه شهرستان نیز تکمیل ظرفیت شده و حتی نقاهتگاه‌ها نیز پر هستند و اگر پروتکل‌ها رعایت نشود شرایط به شدت بدتر و سخت خواهد شد.

فرماندار آزادشهر در پایان گفت: از مردم خواهش داریم برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان و کمک به کادر خسته بهداشت و درمان، همچنان پروتکل‌ها را رعایت کنند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 245
  • کد خبر : 84990